Porsche 718 Boxster Spyder i 718 Cayman GT4 debitovali sa novim četvorolitarskim Bokser agregatom!
Uz novi agregat stižu i skromne promene na dizajnu
Nakon prošlonedeljnog tizera, Porshe je konačno predstavio novi 718 Boxster Spyder i 718 Cayman GT4.
Dizajnirani da budu “krunski dragulj” za javne puteve legalne linije 718 modela, oba modela su dobila novi četvorolitarski bokser agregat. Ovaj šestocilindraš je atmosferski i razvija 414 konjskih snaga (309 kW) i 420 Nm obrtnog momenta.
Agregat je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem. Zahvaljujući toj konfiguraciji oba modela iz mesta do 100 km/h ubrzavaju za 4,4 sekundi. Sa druge strane, maksimalna brzina koju postižu oba modela je malo drugačija, te 718 Spyder stiže do 301 km/h, a 718 GT4 stiže do 304 km/h. Naime, model Cayman GT4 je na krugu na Nordsšlajfeu za deset sekundi brži od svog prethodnika.
Uprkos tome što je fokus usmeren na performanse, agregat je opremljen sistemom adaptivne kontrole cilindara, sa ciljem da se smanji potrošnja goriva.
Porsche 718 Cayman GT4
Pored toga što su dobili novi agregat, oba modela su prošli kroz skromne vizuelne modifikacije. Naime, dizajneri nemačkog proizvođača su za model Porsche 718 Cayman GT4 inspiraciju pronašli u modelu GT4 Clubsport. Prema tome, ovaj model je opremljen fiksiranim zadnjim spojlerom i funkcionalnim difuzorom. Zahvaljujući tome, ovaj automobil generiše za oko 50% veću silu prijanjanja (downforce) od standardnog modela. Tu je i novi prednji spliter i vertikalne vazdušne zavese.
Porsche 718 Boxster Spyder
Porsche 718 Boxster Spyder, sa druge strane ima jedinstveni zadnji “poklopac” sa “double-bubble” dizajnom. On poseduje i automatski zadnji spojler koji se aktivira pri brzinama većim od 120 km/h. To nije sve. Tu je i funkcionlani difuzor što znači da je Spyder zapravo prvi Boxster model koji generiše silu prijanjanja na zadnjoj osovini.
Kada je reč o kabini, tu se ističe GT Sport volan, presvlaka od alkantare, sportska sedišta i slično.
Oba modela imaju istu šasiju, što znači da imaju i (Porsche Active Suspension Management sistem i klirens manji za 30 mm.
Oba modela se trenutno mogu naručiti. Cena u SAD je 96.300 dolara za Spyder model i 99.200 dolara za GT4. Međutim, prvi primerci ovih modela neće stići u Ameriku pre proleća 2020. godine.