AktuelnoVesti

Peugeot slavi 210 godina postojanja s 508 PSE (360 ks) (VIDEO)

3.19KPregleda

Septembra 26., francuski proizvođač automobila, Peugeot, proslaviće 210 godina od osnivanja porodične firme

 

U to ime, kako i priliči, odlučio je da predstavi potpuno novu Peugeot Sport Engineered performantnu diviziju. Novoosnovana grupa ne dolazi „praznih ruku“, jer nam donosi jedan od najmoćnijih serijskih automobila koje su Francuzi ikada napravili.

 

 

Peugeot u ova vremena posluje odlično u okviru matične PSA, koja je na putu da se spoji s Fiat Chrysler Automobilesom i kreira Stellantis, četvrtu po veličini automobilsku kompaniju na svetu. Da bi sve teklo kako treba PSA čak otkupljuje akcije iz kineske Dongfeng Motor grupe.

 

 

Francuzi su takođe na putu da proslave 210 godina od uspostavljanja porodičnog biznisa, koji je doveo do rađanja marke Peugeot. S jednim okom uperenim ka prošlosti i drugim ka budućnosti, francuski proizvođač pažljivo priprema svoj povratak na američko tržište.

 

 

Kreiranje performantno orijentisanih modela, da bi se istakao imidž i izdvojilo iz gomile, svakako može samo da pomogne.

 

Dakle, pred nama je nova Peugeot Sport Engineering jedinica, koju upoznajemo uz pomoć nove performantne verzije 508-ice. Reč je o najsnažnijem Peugeotovom serijskom automobilu do sada, s 360 ks i 520 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dolazi s pogonom na sve točkove, sportskim izgledom i „plug-in“ hibridnom postavkom.

 

 

Dizajn je praktično već najavljen kroz Concept 508 Peugeot Sport Engineered, a oficijelni primerak je više nego sličan. Biće u ponudi u tri kolor verzije – „Selenium“ sivoj, „Nera“ crnoj i „Pearl“ beloj, što će biti u savršenoj harmoniji s „Kryptonite“ detaljima i naplacima od 20 cola.

 

Budući vlasnici će moći da uživaju u sportskom, ali u isto vreme opuštajućem ambijentu kokpita, jer Peugeot je u 508 PSE utkao sve ono najbolje što ima u ponudi.

 

Naravno, i-Cockpit je u igri, dok se u prestižne detalje ubraja kombinacija Mistral napa kože i alkantare, uz kombinaciju „Tramontane Grey“ i „Kryptonit“ šavova.

 

 

Naravno, najvažniju komponentu predstavlja „srce lava“, PHEV pogonski sklop koji se sastoji od 1,6-litarskog benzinca i dva elektromotora. Ovu postavku smo već imali prilike da vidimo na PSA modelima, ali u ovom slučaju je „tretman masaže“ doneo dodatnu snagu, tako da sprint iz stanja mirovanja do 100 km/h traje 5,2 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

 

Kakav lav!

 

 

Vrele Gume

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery