Vesti

„Osveženi“ VW Passat GTE ima veću bateriju od svog prethodnika!

To znači da on ima i veću električnu autonomiju

VW Passat GTE
4.87KPregleda

Plug-in hibridna varijanta „osveženog“ modela VW Passat za evropsko tržište počela je da se prodaje. On ne samo da poseduje više tehnologije, već ima i veću bateriju koja mu omogućava da sa jednim punjenjem pređe više kilometara, samo na električnu energiju.

VW Passat GTE

Naime, VW Passat GTE sada ima za 31% veću bateriju. Ona sada ima kapacitet od 13 kilovat-časa, dok je na prethodnom modelu ona imala kapacitet od 9,9 kiovat-časa. Zahvaljujući tome, ovaj elektrifikovani Passat sa jednim punjenjem može da pređe do 56 kilometara puta samo na električnu energiju. I to po novom, WLTP ciklusu testiranja.

Autonomija prethonog modela je merena po NEDC standardima, koji su manje precizniji. Po tom ciklusu testiranja, prethondi model je samo na električnu energiju, sa jednim punejnem, mogao da pređe i do 50 kilometara. Predstavnici nemačkog brenda naveli su da je autonomija novog modela merena po tim standardima, da bi on imao autonomiju od oko 70 kilometara.

Pogonski sklop je ostao isti. To znači da Passat GTE ispod haube krije 1.4-litarski TSI agregat koji razvija 154 KS i elektromotor koji razvija 113 KS. Prema tome, ukupna izlazna snaga ovog mdoela je 215 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Sve to se šalje prednjim točkovima preko specijalno razvijenog šestostepenog DCT menjača.

Novi Passat GTE ima tri režima vožnje, za razliku od prethodnog koji ih je imao pet. To su „EV“ za vožnju samo na električnu energiju, „GTE“ za performanse i „Hybrid“.

VW Passat GTE

Na dužim putovanjima i pri brzinama većim od 140 km/h, elektromotor se ponašao kao podrška TSI agregatu. Vozač sam može odabrati koliko baterije želi da sačuva za vožnju na električnu energiju kada se približi svojoj destinaciji.

„Osveženi“ VW Passat GTE se već može naručiti u sedan i karavan varijanti. Početna cena u Nemačkoj je 44.795 evra!

Top Reviews

Video Widget

gallery