Počela prodaja jednog od najpopularnijih SUV modela kod nas
Velika očekivanja
Sa preko 3 miliona prodatih prmeraka na evropskom tržištu, Qashqai predstavlja jedan od sinonima svog segmenta. Nova platforma Renault – Nissan grupacije, CMF-C, trebalo bi da bude osnov tehnoloških poboljšanja Qashqaia. Evropski dizajn, razvoj i proizvodnja oslanjaju se na njegov istorijski uspe, a Inovativni e-POWERsistem donosi elektrifikaciju u novi Qashqai, s tim što on stiže na evropsko tržište tek sledeće godine.
Treća generacija jednog od globalno najpopularnijih SUV krosovera kod nas dolazi bez dizel agregata, sa DIG-T 1.3 turbo benzinskim motorom i blagom hibridnom tehnologijom, koji zajedno generišu 140 ili 158 KS. Opciono sa AWD pogonom, kao i sa šestostepenim manuelnim ili automatskim CVT menjačem.
Prvi utisci
Elektrifikovani pogonski sklop
Podržavajući Nissanov cilj da dostigne 50% prodaje elektrifikovanih vozila u Evropi do 2024. godine, novi Nissan Qashqai neće biti dostupan samo sa 1.3 DiG-T benzinskim motorom opremljenim blagom hibridnom tehnologijom, već će u Evropi debitovati i uvođenjem sistema e-POWER. U pitanju je Nissanov inovativnog i nagrađivanog pogonskog sklopa koji crpi tehnologije iz pionirskog kompanijskog električnog vozila Nissan LEAF.
Međutim, on na naše tržište neće stići pre druge polovine sledeće godine, najranije. S obzirom na predstavljene cene sumnjamo da će koštati ispod 40 hiljada evra.
Bilo kako bilo, novi Qashqai uskoro stiže na detaljan Vrele Gume test, pa ćete iz prve ruke dobiti sve informacije o ovom modelu.