AktuelnoVesti

Novi Hyundai servisni centar

1.89KPregleda

Otvoren servisni centar Hyundai Srbije na novoj lokaciji

 

Hyundai Srbija, jedan od najuspešnijih zastupnika automobils kod nas, osim nesmanjenih isporuka novih modela, pokazuje i veliki brigu za postojeće kupce.

 

Počeo je sa radom servisni centar Hyundai Srbije na novoj lokaciji, u Zemunu na adresi Autoput 22F

 

 

 

 

Novi servis znatno povećanog kapaciteta omogućava potpunu uslugu servisiranja i održavanja vozila prema svim standardima brenda i veći komfor vlasnicima Hyundai vozila

 

 

Novi servisni centar opremljen je originalnom dijagnostikom i specijalnim alatima, specijalizovan za potpunu uslugu servisiranja i održavanja vozila, u garantnom i vangarantnom periodu, u skladu sa najvišim standardima proizvođača Hyundai vozila.

 

 

 

 

Servis Hyundai Srbije organizovan je na oko 1500 m2 servisnog prostora, uključujući limarsko – farbarsku radionicu velikog kapaciteta, mehaničarsku radionicu sa 14 radnih mesta i ukupno 25 zaposlenih specijalista sertifikovanih u skladu sa najvišim standardima brenda. U okviru servisa se nalazi parking prostor za preko 30 vozila i udoban prijem koji pruža dodatni komfor vlasnicima dok traje servis njihovog vozila.

 

 

 

Vlasnicima Hyundai vozila nudi se kompletna usluga na jednom mestu, od mehaničarskih, električarskih, vulkanizerskih, preko limarsko-farbarskih usluga, odnosno havarijskih popravki. U sklopu objekta je i prodavnica rezervnih delova i dodatne opreme.

 

 

Obezbeđen je visok kvalitet usluge bilo da je u pitanju redovno servisno održavanje, besplatna provera ispravnosti vozila ili neophodne popravke. U okviru servisnog centra moguće je obaviti montažu i balansiranje guma, pranje vozila, centriranje trapa, a za flotne kupce su obezbeđene posebne olakšice za održavanje vozila.

 

 

Korišćenjem najnovije tehnologije i opreme, sa iskusnim timom koji se više decenija stara o ispravnosti Hyundai vozila, obezbeđena je vrhunska servisna usluga. Hyundai Srbija poseduje sertifikate ISO 9001, ISO 10002 kao i znak kvaliteta Zaštićeni potrošač, dodeljen od strane Republičke unije potrošača Srbije.

 

 

Održavanje vozila u ovlašćenom servisu neophodno je sa aspekta bezbednosti i dugotrajnosti vozila kao i sa aspekta tržišne vrednosti polovnog vozila budući da sadrži punu servisnu evidenciju. Za Hyundai vozila važi jedan od najdužih garantnih perioda na tržištu, u trajanju 5+2 godine bez organičenja broja pređenih kilometara.

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery