Nova Opel Astra imaće svoju svetsku premijeru na IAA Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu koji je otvoren za posetioce od 12. do 22. septembra.
Verzija sa petoro vrata (19.990€, sve cene uključujući PDV u Nemačkoj) i Sports Tourer (20.990€) su već dostupni za narudžbe. One dolaze u paketima opreme Edition, GS Line, Elegance, Ultimate i kao specijalni model „120 godina”.
Nova Astra je najefikasnija ikada sa do 21 procenat manjom emisijom CO2 od prethodnika.
Pet od sedam pogonskih jedinica u ponudi čak idu ispod magične brojke od 100 grama CO2 po pređenom kilometru. Sa kompletno novom generacijom motora i menjača, Opel Astra postavlja standardne za nisku emisiju. To je postavlja na vrh klase kompaktnih automobila.
Ultra moderni trocilindarski benzinski i dizel agregati koji pokreću Astru – razvijaju od 77kW/105 ks do 107kW/ 145 ks (NEDC potrošnja goriva: grad 6,4-4,3 l/100 km, otvoreni put 4,2-3,2 l/100 km, kombinovana vožnja 5,0-3,6 l/100 km, 125-94 g/km CO2; WLTP potrošnja goriva: kombinovano 6,2-4,4 l/100 km, 147-117 g/km CO2) – i ne samo da obezbeđuju živahne performanse već i vrhunski komfor. Kontra-rotirajuće međuvratilo u bloku trocilindarskih motora neutralizuje vibracije. Bazne pogonske jedinice već imaju šestostepeni manuelni menjač kao standard. Nova bezstepena automatska transmisija i devetostepeni automatik sa neprimetnim promenama brzina takođe doprinose manjoj potrošnji i većem komforu.
Precizan razvoj u vazdušnom tunelu je takođe značajno doprineo smanjenju u potrošnji goriva i emisiji CO2. Sa 0.26 Cd, Sports Tourer pripada karavanima sa najnižim koeficijentom otpora vazduha na svetu, dok je verzija sa petoro vrata sa istim koeficijentom lider u hečbek klasi. Kao rezultat, nova Astra je jedan od najaerodinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu.
Astrina sportska šasija je još više unapređena. Novi amortizeri uvećavaju udobnost. Opciona dinamička šasija uključuje čvršće vešanje, direktnije upravljanje i Watts link na zadnjoj osovini.
Zahvaljujući vrhunskim tehnologijama za smanjenje emisija štetnih gasova kao što su filter benzinskih čestica (GPF) i selektivna katalitička redukcija (SCR) kod dizela, sve pogonske jedinice Astre već ispunjavaju euro 6d standarde emisije. Potpuno aluminijumski dizel i benzinski agregati su opremljeni sa stop/start tehnologijom koja štedi gorivo već u osnovnom paketu opreme.
U potpunosti digitalna: nova prednja i zadnja kamera, digitalni brzinomer
Opel Astra već nudi široku gamu najmodernijih tehnologija i sistema asistencije koji su bez premca u ovoj klasi vozila – prvo i najbitnije inteligentna IntelliLux matrix LED® svetla bez odsjaja. Nova Astra je takođe dostupna sa opcionim LED prednjim svetlima od 13 vati koja imaju visoku energetsku efikasnost. Astra je isto tako veoma digitalizovana sa novom najmodernijom opcionom prednjom kamerom kao i sa kamerom za pogled unazad.
Nova prednja kamera je manja, ali i snažnija nego pre zahvaljujući bržem procesoru. Sada prepoznaje i pešake. Digitalna kamera za pogled unazad koja je dostupna zajedno sa novim Multimedia Navi Pro infozabavnim sistemom je takođe snažnija, slika na dispeju je jasnija.
Kupci Astre uživaju u vrhunskoj povezanosti sa Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnim sistemima Multimedia Radio, Multimedia Navi i Multimedia Navi Pro. Na vrhu ponude se nalazi Multimedia Navi Pro – kao i u perjanici Opel Insignia – i ima osmoinčni ekran u boji osetljiv na dodir kojim se može upravljati putem glasovnih komandi. Povezani servisi navigacije čine putovanje još komfornijim. Sam ekran navigacije se prikazuje sa redizajniranim simbolima u modernijem izgledu. Isto važi i za instrument tablu: vozači nove Opel Astre su prvi koji će imati digitalni brzinomer. Sistem poziva u slučaju opasnosti eCall donosi dodatan mir.
Uživanje u vožnji: Bežično punjenje i Bose zvučni sistem
Praktična mogućnost kada putujete: kompatibilni pametni telefoni mogu da se pune putem elektromagnetne indukcije uz opciju bežičnog punjenja.
Nova Astra se pretvara u koncertnu dvoranu sa opcionim Bose zvučnim sistemom koji uključuje sedam zvučnika zajedno sa RichBass sabvuferom.
Poslednje ali ne i najmanje bitno, nova Astra predstavlja još jednu funkciju koja doprinosi komforu i čini vožnju u zimskim uslovima prijatnijom i bezbednijom: grejanje vetrobranskog stakla.
Nova Opel Astra postavlja standarde u svojoj klasi sa ovim vrhunskim tehnologijama kao i sa odličnim brojkama što se tiče potrošnje goriva i CO2 emisije kako za dizele tako i za benzinske agregate.
PR Saopštenje: Opel
1 Komentar
Comments are closed.
Bas lep automobil.Cini mi se da je opel ubo dobitnu kombinaciju
http://www.polovni-autodelovi.rs