AktuelnoPredstavljamo

Nova Citroenova perjanica – krosover limuzine, karavana i SUV-a

3.8KPregleda

Stigla je Citroenova perjanica „tri u jedan“.

 

 

Nemci dominiraju u D i E segmentu, ali evropska divizija Stellantisa ne želi da se preda bez borbe. Nakon Peugeota 508 i luksuznog DS9, Citroen je pripremio novi model koji će se staviti naspram Mercedesa E klase, BMW-a serije 5 i Audija A6. Međutim, dok nemački puleni dolaze ili u limuzinskoj ili karavanskoj formi, novi C5 X je mešavina te dve karoserijske konfiguracije uz dodatak SUV elemenata.

 

 

C5 X zadržava karakterističan Citroenov dizajnerski jezik i kao što je to često bio običaj s modelima ove francuske marke, prilično je nekonvencionalan, drugim rečima – avangardan. Relativno ravna linija krova nam govori da se radi o limuzini, ali produženi zadnji deo jasno ukazuje na karavan, dok nešto viši klirens podseća na C5 Aircross.

 

 

S dužinom od 4.805 milimetara, širinom 1.865 i visinom od 1.485 milimetara, novi C5 X je nešto manji od nemačkih rivala. Nudi 545 litara korisne zapremine prtljažnika iza zadnjih sedišta, a taj kargo prostor može da se poveća na čitavih 1.640 litara, nakon što se polože nasloni.

 

 

Neobičan stajling karoserije podseća na Cxperience koncept iz 2016., dok enterijer poseduje svu moguću naprednu tehnologiju s kojom Citroen trenutno raspolaže. Tu je 12-inčni ekran info-zabavnog sistema osetljiv na dodir, „head-up“ displej izdašnih dimenzija uz podršku sistema proširene realnosti. Digitalni klaster instrumentacije je takođe u igri, dok su odvojene fizičke kontrolne jedinice za podešavanje rada klima uređaja.

 

 

U planu je paleta benzinskih motora, ali ono što Citroen ističe je „plug-in“ hibridni pogonski sklop s 225 ks i više od 50 kilometara čisto električnog dometa. S isključenim motorom s unutrašnjim sagorevanjem, ovaj PHEV može da se kreće brzinom do 135 km/h, što je više nego što je većini nas potrebno.

 

 

Kao što dolikuje jednoj perjanici, C5 X dolazi s odgovarajućim Citroen Advanced Comfort ogibljenjem, s tim što „plug-in“ hibridna verzija stvari podiže na još viši nivo s aktivnim sistemom oslanjanja, koje francuski proizvođač naziva „progresivnim hidrauličnim jastucima“. U kombinaciji s superkomfornim sedištima, Citroenov vodeći model bi trebalo da obezbedi uglađenu vožnju čak i po neravnom asfaltu.

 

S prodajom u Evropi kreće u drugoj polovini godine.

 

Vrele Gume

2 Komentara

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery