Radi se o pretproizvodnoj verziji budućeg EQG terenca.
Mercedes, kao što smo već spomenuli, odlučan je da izvrši kompletnu elektrifikaciju game, a izuzetak ne predstavlja ni čuvena „off-road“ ikona, G klasa. Vozilo koje je pred nama nije identično onom koje će kupci moći da priušte u perspektivi, ali je veoma slično.
Povezanost s G klasom je vizuelno sasvim izvesna, ali se ovde radi o potpuno drugačijoj filozofiji. Bez motora ispod haube, poznata maska hladnjaka je zamenjena rešenjem u vidu osvetljenog crnog panela. Plavi kvadratići kreiraju lažnu masku, s trokrakom zvezdom u sredini, što stvara 3D efekat.
Belo oivičenje stavlja tačku na „i“ kada je reč o anfasu, s dodatnim dnevnim svetlima koje okružuju farove. To nije sve što se LED tehnologije tiče, jer iluminaciju možemo da primetimo i na bokovima vozila, inkorporiranu u zaštitne lajsne. Ravan krov takođe poseduje svetlosne LED trake napred, kao i treće stop svetlo pozadi. Točkovi su od 22 cola.
Mada Concept EQG ima nosač rezervnog točka pozadi, on nije odgovarajuće oblikovan. Zapravo, reč je o spoljnjem boksu za prtljag, koji evocira na izgled nekadašnje G klase. Ovoga puta tu nije točak već stvarčice poput kablova za punjenje.
Mada znamo da je pogon čisto električan, Mercedes nije bio spreman da s nama podeli detalje poput snage i dometa, ali ono što znamo je da EQG koristi četiri motora postavljena blizu točkova. Svaki od motora može da funkcioniše nezavisno, što ovom modelu pruža „jedinstvene vozne karakteristike“. Menjač je dvostepeni, što zapravo znači da obezbeđuje stepen za varljive terenske situacije.
Budući da se radi o konceptu bliskom serijskom modelu, nekih promena će ipak biti pre nego što dođe do oficijelne premijere.
Vrele Gume