Neko bi pomislio da je čovek „lud“, možda i jeste, ali na krajnje pozitivan automobilski način
Svi ljubitelji automobila, pa čak i mi koji smo profesionalci u ovom poslu, preferiramo neku marku i dajemo joj prednost u odnosu na druge. Ipak, postoje ljudi čija strast za izvesnim proizvođačem probija sve granice.
Čovek se zove Tejlor Brajant, a njegova ljubavna afera s Volkswagenom je započela pre mnogo godina, čak i pre nego što je kupio svoj prvi automobil – staru „bubu“. Tokom godina, on je posedovao 42 modela iz Volfsburfga, a uveren je da će i njegov poslednji automobil biti s VW značkom.
Volkswagen America priča priču o dečaku iz Čarlstona u Južnoj Karolini i njegovoj dnevnoj rutini vožnje biciklom do lokalnog VW dilera, gde bi uživao u najnovijim modelima i učio sve o njima od zaposlenih. Šest godina kasnije, on je kupio plavu „bubu“ iz 1961., nakon što je video taj automobil kako čeka da se upali zeleno svetlo na semaforu. Ubrzo se s vlasnikom dogovorio da mu za 500 dolara proda ljubimca.
Tejlor Brajant zna kako treba voditi računa o automobilima. On je diplomirao na Ejken tehničkom koledžu u oblasti automobilske tehnologije još 2001. I ne samo to, već je 12 godina radio kao VW-ov tehničar, u isto vreme posedujući čitav niz modela, uključujući više Golfova, Jetta i Passata. Trenutno poseduje Jettu iz 1999. i noviji model iz 2017., uz Passat karavan iz 2004. Bacio je oko na restauriranu Karmann Ghiu iz 1967., a mogao bi da priušti i Atlas, s obzirom da mu je neophodan dodatni prostor za njegovo dvoje dece i velike pse.
Ogromna strast za Volkswagenima je imala uticaj na ostale članove porodice, jer je Brajant supruzi kupio Golf kabriolet za petogodišnjicu braka, dok je prvi automobil njegovog sina bila Jetta. Većina automobila koje je posedovao su bili iz „staro za novo“ transakcija, koje je on posmatrao kao projekte gde bi ih dovodio u odlično stanje i prodavao ih za sledeći projekat.
Brajant bi sigurno pronašao zajedničku reč s još jednim pasioniranim ljubiteljem VW-a, Derekom Spratom, koji je potrošio 140.000 dolara za modifikaciju prve generacije Rabbita GTI (fotografija iznad). Na posao je utrošeno više od 12.000 radnih sati, da bi automobil prodao za tek delić cene silnih modifikacija.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
E VIDIM DA NEMA GOLFA 1-1 1980 GODIŠTE BENZINAC
U ISPRAVNOM STANJU REGISTROVAN I SVAKI DAN GA VOZIM
PO TUZLI I GDJE GOD TREBA TAJ ME JOŠ NIGDJE U KVARU OSTAVIO
ZA 40 GODINA NIKADA MU NIJE MOTOR RASTAVLJAN A JEDANPUTA ZAMJENIO KORPUI LAMELU