AktuelnoPRVesti

Najluđi i najmoćniji Hyundai Tucson „Beast“

907632
2.61KPregleda

Hyundai Tucson Beast u filmu Uncharted

 

Novi Hyundai Tucson će pokazati svoje svestrane mogućnosti i futuristički dizajn u predstojećem filmu “Uncharted” kompanije Sony Pictures, pružajući uzbuđenje i uživanje u avanturi, kao i u prilagođenom konceptu prototipa “Beast”.

 

 

Pored modela TUCSON “Beast,” popularni proizvodni modeli kao što su novi 2022 Hyundai TUCSON, Genesis G90, Genesis G80 i Genesis GV80 se pojavljuju u filmu čija je premijera zakazana za 11. februar u Velikoj Britaniji i za 18. februar u Sjedinjenim Američkim Državama i na drugim svetskim tržištima.

 

“Novi TUCSON je SUV velikih mogućnosti koji je spreman za izazovnu avanturu potrage za blagom,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsednik, globalni direktor marketinga i šef odeljenja za korisničko iskustvo kompanije Hyundai Motor.

 

“‘Uncharted’ je simbol koji ima milione fanova širom sveta i mi smo uzbuđeni što možemo da prikažemo mogućnosti i tehnologije naših vozila na kreativni način koji se uklapa u film kompanije Sony Pictures. Naša nedavna saradnja na filmu ‘Spider-Man: Put bez povratka je doživela ogroman uspeh u promovisanju modela IONIQ 5 i TUCSON i radujemo se nastavku saradnje sa filmom ‘Uncharted.’”

 

 

Akciono-avanturistički film kompanije Sony Pictures je zasnovan na popularnoj PlayStation video igrici istog imena, “Uncharted,” koju je stvorio Naughty Dog. U filmu, iskusni lovac na blago Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) regrutuje pametnog uličnog lopova Nathana Drake (Tom Holland) da povrati bogatstvo koje je Ferdinand Magelan izgubio pre 500 godina. Ono što počinje kao pljačka za ovaj dvojac postaje napeta trka širom sveta da bi se stiglo do nagrade pre nemilosrdnog Moncade (Antonio Banderas), koji veruje da su on i njegova porodica zakonski naslednici. Ako Nate i Sully uspeju da dešifruju tragove i reše jednu od najstarijih svetskih misterija, oni će pronaći 5 milijardi dolara u blagu, a možda i davno izgubljenog Nathanovog brata, ali samo ako nauče da rade zajedno.

 

 

 

Dizajnerski i tehnički centar kompanije Hyundai u Irvinu u Kaliforniji i Sony Pictures su sarađivali na dizajnu koncepta TUCSON “Beast”, koji ima robusni eksterijer sa ojačanim branicima, gumama i drugom opremom spremnom da se dokaže na otvorenom i da stimuliše vratolomiju u potrazi za blagom.

 

 

 

“Hyundai tim je kreirao zabavnu globalnu kampanju koja savršeno odražava avanturistički ton filma  ‘Uncharted’ i dodatno naglašava činjenicu da su oni sjajni partneri,” rekao je Jeffrey Godsick EVP globalnog partnerstva i upravljanja brendovima i šef odeljenja za zabavu u kompaniji Sony Pictures Entertainment.

 

 

 

Kao deo marketinških aktivnosti za film, Hyundai Motor je lansirao globalnu TV reklamu s Tomom Hollandom u glavnoj ulozi, kao i razne digitalne i promotivne aktivnosti na sajtu. Reklama od 60 sekundi, “Car Wash,” prikazuje Hollanda kao Nathana Drake, koji dolazi u lokalnu autoperionicu sa svojim TUCSONOM, koji je prekriven blatom i pun raznog alata i artefakata za lov na blago. Dok se auto pere, Nathan se opušta u autoperionici i čeka da TUCSON bude čist i spreman za svoju sledeću avanturu. Verzija za emitovanje od 30 sekundi biće emitovana kao deo veoma gledanih televizijskih programa u Sjedinjenim Američkim Državama, Evropi, Koreji i na drugim svetskim tržištima tokom februara 2022.

 

PR Saopštenje Hyundai Srbija

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery