AktuelnoVesti

Hyundai smatra da će novi Tucson nadmašiti Konu po prodaji u Evropi

5.91KPregleda

S prodajom kompaktnih SUV/krosovera u Evropi, koja je pala za 37 odsto u oktobru, Hyundai Kona je pretekla Tucson kao najbolje prodavani model korejske marke na Starom kontinentu.

 

Međutim, po šefu Hyundaija za Italiju, Andrei Krespiju, ovo je samo privremeno, jer će se Tucson s novom generacijom vratiti na poziciju bestselera. Inače, tržišni lideri u ovom segmentu u Evropi su VW Tiguan, Nissan Qashqai i Peugeot 3008.

 

Krespi je dodao da se Hyundai nada da će samo u Italiji prodati 15.000 Tucsona u 2021., od kojih će 7.000 biti hibridi a 1.500 „plug-in“ hibridi.

 

Nova generacija ima mnogo toga novog da ponudi, počev od radikalnog dizajna spoljašnjosti. Neki od dotičnih elemenata stajlinga se čak smatraju neprihvatljivim po školskim merilima, kaže glavni dizajner, Sang Jap Li, sugerišući na trouglaste forme i ukrštajuće karakterne linije.

 

U poređenju s prethodnikom, novi Tucson je 20 milimetara duži, 15 milimetara širi i pet milimetara viši. U međuvremenu, međuosovinsko rastojanje je poraslo za 10 milimetara, što je rezultiralo s 26 milimetara više u visini nogu na zadnjoj klupi.

 

Sve pogonske konfiguracije dolaze s opcionim pogonom na sve točkove, izuzev 1,6-litarskog dizela sa 115 konja. Korejski proizvođač takođe planira i N sportsku verziju, koja će pristići početkom sledeće godine.

 

Kada smo već kod pogonskih sklopova, na dizele se odnosilo 66 odsto prodaje prošle generacije Tucsona u Italiji, i mada Krespi očekuje da će taj broj da padne, on i dalje smatra da će dizeli biti poželjni.

 

„Udeo dizela će se smanjiti ali oni neće nestati“, rekao je on.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery