Honda će ukinuti proizvodnju modela Clarity. Razlog leži u sporoj prodaji, sudeći po pisanju japanske publikacije Nikkei. Takođe će u „penziju“ otići Legend i Odyssey.
Clarity je bo prvi model na vodonične gorivne ćelije kada je lansiran pre šest godina, a biće ukinuta i „plug-in“ hibridna varijanta, kao što se desilo s baterijskom 2020. Smatra se da Honda želi da se skoncentriše na buduće električne modele, u isto vreme ne odbacujući vodonik kada je o budućnosti reč.
Clarity je bio dostupan isključivo putem lizinga, a nerazvijena prateća infrastruktura i visoka startna cena od oko 70.000 dolara, doprinele su slaboj potražnji za ovim modelom.
Clarity nikada nije oficijelno bio u prodaji u Evropi, mada je šest inicijalnih vozila poslato na Stari kontinent da bi se podigla svest publike i demonstrirale mogućnosti jednog automobila na gorivne ćelije.
Honda je takođe otpisala još dva modela zbog slabe prodaje. Reč je o luksuznoj limuzini Legend koja poseduje tehnologiju autonomne vožnje i datira iz 1985. godine, kao i monovolumenu Odyssey. Oba automobila su sklapana u Hondinoj fabrici Sajama, koja će biti zatvorena krajem marta 2022.
Japanska marka je formirala partnerstvo s General Motorsom 2013. u cilju razvoja vozila na gorivne ćelije. Ova saradnja će se nastaviti, a japanska firma će u budućnosti razmotriti nove modele automobila na vodonik.
Vrele Gume