• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoVesti

    Kako izgleda ulju u Seat Leon nakon 60.000 km

    AktuelnoVesti

    Električna Toyota bZ4X ili Hyundai Ioniq5?

    AktuelnoVesti

    Dacia Sandero najprodavanija u Evropi

    AktuelnoVesti

    Dacia DUSTER, još uvek dobra kupovina? Ili…

    AktuelnoOnline plusVesti

    Najlepše je svojim automobilom na odmor

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    VIDEO TEST: Toyota bZ4X

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Uporedni test: Renault Austral protiv Mazde CX-5

    AktuelnoTESTOVI

    Opel Astra ili Cupra Leon

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Opel Astra (L) – TEST by Miodrag Piroški

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Megane Conquest protiv C4X

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    Najlepše je svojim automobilom na odmor

    AktuelnoOnline plusVesti

    BMW priznao pogrešan dizajn. Nova petica bez velikih „bubrega“

    AktuelnoOnline plusVesti

    Novi VW Touareg – samo šminka i nova cena

    AktuelnoOnline plusVesti

    Classic Defender Works V8 Islay Edition

    AktuelnoOnline plusVesti

    Mercedes-Benz E-Klasa

jun. 17, 2021 u 5:28 pm
AktuelnoVesti

Dacia obelodanila novi logo i brending za 2022.

17 juna, 2021nema komentaraDizajnjeftini automobiliLogonajbolje cene vozila
1.88KPregleda

Dacia je na putu da modernizuje idenitet marke s novim logoom, amblemom i maslinasto zelenom kološ šemom, što jasno šalje signale na da će se rumunski brend više fokusirati na terenske mogućnosti i „zelene“ atribute.

 

Dacijine automobile će krasiti novi logo i amblem od druge polovine 2022., s tim što će se prodajni saloni prebaciti na novi korporativni identitet početkom sledeće godine.

Rumunska firma kaže da novi logo, koji kombinuje i reflektuje slova „D“ i „C“ u redifinisanom tipu, „pruža impresiju robusnosti i stabilnosti“ i reflektuje „pojednostavljeni i umešan način razmišljanja brenda“. Nova oznaka se inicijalno pojavila da Dacia Bigster konceptu ranije ove godine.

 

„Ova dva vizuala su prepuna značenja. Oni reflektuju robusnost Dacijinih vozila, kvalitet koji nastavlja da služi milionima kupaca na svakodnevnom planu“, kažu u kompaniji. „Grafički dizajn brenda je svrsishodno pojednostavljen, kao podsetnik da naša marka stavlja fokus na ono što je od suštinskog značaja.“

 

 

Za maslinasto zelenu kolor šemu se kaže da evocira na povezanost brenda s prirodom, simbolizujući terenske sposobnosti vozila, njihovu nižu cenu i tranziciju ka čistijoj energiji. Čisto električna Dacia Spring je već spremna da stupi na evropsko tržište.

 

Vrele Gume

TagoviDizajnjeftini automobiliLogonajbolje cene vozila
share on Facebookshare on Twitter
ostavite komentar

Ostavite komentar Одустани од одговора

Visokoefikasni motori će pogoniti hibridne putničke avione
Honda ukida proizvodnju Clarity FCEV-a

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoVesti

Kako izgleda ulju u Seat Leon nakon 60.000 km

29 maja, 2023nema komentara
216
Ako ne menjate redovno ulje čeka vas ovo čudo     Postoji sasvim opravdan razlog zašto većina proizvođača automobila savetuje...
AktuelnoVesti

Električna Toyota bZ4X ili Hyundai Ioniq5?

27 maja, 20231 komentar
706
Toyota napada Hyundai, sjajne priče sa sajma nautike u Portorožu i BMW E30 kabriolet     Ovog vikenda, tačnije u...
AktuelnoVesti

Dacia Sandero najprodavanija u Evropi

27 maja, 2023nema komentara
2.48K
Dacia Sandero, Opel Corsa i Peugeot 208 najpopularniji među vozačima u Evropi     Dacia Sandero sa preko 18.000 registrovanih...
AktuelnoVesti

Dacia DUSTER, još uvek dobra kupovina? Ili…

26 maja, 2023nema komentara
787
Stara dizel škola     Mišljenja su oprečna, da li je Dacia Duster još uvek automobil koji obećava i samo...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit