AktuelnoOnline plus

H2E Dekarbonizacija

3.62KPregleda

Kako se elegantno rešiti naslaga gareži u motoru 

 

 

 

Motori sa unutrašnjim sagorevanjem postoje već više od 100 godina.  Ipak,  do današnjeg dana  nije napravljen motor u kojem gorivo savršeno sagoreva.  Nekompletno sagorevanje dovodi do formiranja gareži u komori za sagorevanje i izduvnoj grani motora. Garež ometa pravilan rad motora, efikasnost sagorevanja polako opada, a emisija štetnih gasova i čestica se povećava i sve više nakuplja na skupim delovima motora.

 

 

Auto industrija kao da se pretvara da problem “karbonskih naslaga” ne postoji.  Postoji mišljenje da se posle isteka garancije ogroman profit ostvaruje na aftermarket prodaji i ugradnji delova poput EGR-a, DPF -a, katalizatora, lambda sondi, turbina i drugih komponenata koje ubrzano stradaju baš zbog naslaga karbona.

 

 

Prilika za servisere 

 

 

Kompanija “H2E System” organizuje tokom meseca marta besplatno testiranje H2E mašina namenjenih dekarbonizaciji motora.  Testiranje je namenjeno vlasnicima servisa i voznih parkova, da se na svojim vozilima u “H2E servisu ” u Novom Sadu  uvere u efikasnost samih mašina

 

Prijave se mogu izvršiti na sajtu www.h2e.rs a broj termina je ograničen. 

 

 

 

Reč je patentiranom (WO 2109/132684 A1) načinu proizvodnje vodonika i kiseonika koji se koristi za dekarbonizaciju motora vozila.  H2E pristup omogućuje da se izvuče maksimum iz procesa dekarbonizacije.  Ovo je dokazana, bezbedna i efikasna tehnologija, što potvrđuju sertifikati Fakulteta Tehničkih Nauka u Novom Sadu.

 

 

 

 

Problem “karbonskih naslaga”,.  može se jednostavno preduprediti, kažu u H2E servisu. Potrebno je samo da prosečan motor vozila na svakih 10 000 – 30 000 km provede  maksimalno jedan sat priključen na mašinu koja proizvodi optimalnu količinu i kvalitet vodonik i kiseonik gasa. Dekarbonicija se preporučuje  na nivou učestalosti  svakog ili svakog drugog malog servisa. 

 

 

 

 

 

H2E je domaća tehnologija,  razvijana za zahtevno  Skandinavsko tržište gde prve proizvedene mašine daju odlične rezultate već 6 godina. Klijenti više desetina servisa u Srbiji,  Hrvatskoj i Švedskoj, svakodnevno koriste mašine ove kompanije.  H2E tretman obezbeđuje bolje performanse, smanjenje potrošnje goriva i uspešno otklanja razne nepravilnosti u radu motora.

 

 

 

H2E tehnologijom razlažu se naslage ugljenika bez rastavljanja motora. Cilj je vratiti   potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova na fabričke parametre, kao i vratiti  izgubljenu snagu motora.

 

 

 

 

Smanjenjem izduvnih gasova utiče se na kvalitet vazduha koji svi udišemo, ali i sprečava dalje nakupljanje gareži u katalizatoru DPF-u, EGR-u, turbini i time značajno produžava njihov radni vek.

 

 

 

 

H2E dekarbonizacija poseduje sertifikat o uticaju na ispravnost motora SUS kojim se garantuje bezbednost po sve delove motornog sklopa. Prilikom svakog tretmana primenjuje se patentirana, dokazana i bezbedna tehnologija proizvodnje optimalne količine i kvaliteta gasa za bilo koji SUS motor.

 

 

H2E u akciji

 

Tretman za automobile traje najviše jedan sat. Vreme trajanja i intenzitet proizvodnje gasa se određeni spram povratnih informacija sa drugih sličnih vozila kako bi unutar bezbednih parametara patentiran postupak H2E dekarbonizacije bio što kvalitetniji

 

 

 

 

U Srbiji već više od 10 servisa koji poseduju H2E masine potvrđuju da nema potrebe za eksperimentisanjem.  Profesionalna usluga je zagarantovana jer su mašine u potpunosti automatizovane. Potrebno je samo da se unesu informacije o vozilu i mašina će sama da uradi najbolji mogući preventivan tretman i generisati PDF izveštaj sa parametrima odrađenog tretmana.

 

 

Smanjenje emisije izduvnih gasova nakon jednog tretmana ne znači samo prolazak na merenju izduvnih gasova po novom pravilniku o tehničkom pregledu već i smanje potrošnje goriva. Npr. ako se HC (nesagoreli ugljovodonici) prosečno smanjuju za 84% to znači da je efikasnost sagorevanja goriva vraćena za 84% prema fabričkim vrednostima. Prosečan automobila nakon 150 000 km troši 1l goriva više u odnosu na potrošnju kada je bio nov. Manja potrošnja nakon samo jednog tretmana znači da je ulaganje višestruko isplativo kroz manje troškove eksploatacije vozila.

 

 

Najkvalitetniji postupak dekarbonizacije motora H2E gasom garantuje najbolje i najdugovečnije efekte bilo da je reč  o motociklu, automobilu, kamionu, autobusu ili  poljoprivrednim i radnim mašinama…

 

Uverite se i sami na promociji H2E mašina u Novom Sadu i Beogradu.

 

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery