Online plus

G-Couture, samo za odabrane

345Pregleda

Mansory – pojam luksuza nad luksuzom

Mansory, šta vam prvo padne na pamet pri izgovaranju ove reči? Naravno – „ultra“ luksuz, kada su u pitanju automobili. Tjunerska kompanija koju je osnovao Kourosh Mansory je specijalizovana za modifikovanje pre svega britanski superluksuznih automobila, mada se na meniju nalaze i proizvodi Ferrarija i Bugattija

Za razliku od većine tjunerskih kuća, Mansoryjev fokus nije na „konjskim snagama“, već na estetici. Cilj je kreirati ekskluzivno, unikatno vozilo, ali bez ostavljavanja performansi po strani, jer se suptilne intervencije na ECU-u i instaliranje posebnog izduvnog sistema podrazumevaju.
Od G 55 AMG do G-Couture
Šta je to Mansory pripremio za 80. Auto salon u Ženevi? Ovoga puta se u priču umešao i modni dizajner Philipp Plein, uz čiju pomoć je kuća transformisala Mercedes-Benz G Klase u superluksuzan automobil, koji će se proizvesti u seriji od samo sedam primeraka. Za Philippa Pleina je ovo svakako bio veliki izazov, jer je svoj talenat, ranije rezervisan za odeću, modne detalje i nameštaj, sada primenio i u svetu automobila. Novo „odelo“ skrojeno za G Klasu impresionira kako na vizuelnom, tako i na tehnološkom planu. Kompletna karoserija do donje ivice prozora je napravljena od ugljeničnih vlakana, materijalu poznatom po izuzetno maloj masi i visokom stepenu čvrstine.

Međutim, to za Mansory nije bilo dovoljno, jer je upotrebljen poseban metod preimpregnacije, tako da je karbon fiber sabijen toliko snažno u specijalnoj komori, da u njemu nema ni čestica zaostalog vazduha. Ovaj metod se u industrijske svrhe upotrebljava u avijaciji i tehnologiji svemirskih letelica, što znači da – košta! Međutim, za Mansory nema kompromisa, kao što ih nema i kada je u pitanju izbor hostesa, što je greh ne naglasiti.
Ovoga puta nisu izbegnute intervencije na motoru. Mansory je zamenio većinu standardnih komponenti visoko performantnim jedinicama iz Mercedes-Benza SLR. Rezultat je više nego impresivan, jer ova Mansory G-Couture raspolaže sa 700 KS umesto serijskih 507, a maksimalni obrtni moment G 55 AMG-a je sa 700 „porastao“ na 880 Nm! Da bi se ta silna snaga prenela na put, G-Couture je opremljen posebnim Pirelli Scorpion pneumaticima dimenzija 305/35 R23, kojima su „obuveni“ naplaci od 23 inča.

Pitonova koža
Naravno, enterijer je pravi festival ekskluzivnosti. Mansory je zadnju klupu zamenio sa četiri posebna sedišta sa lateralnom podrškom koja prati unapređene performanse automobila. Centralna konzola se proteže od zadnjih sedišta do kokpita, a putnicima pozadi omogućava zabavu putem monitora spojenih sa DVD sistemom.

Kada je „tapacirung“ u pitanju, Mansoryjeva sekcija zadužena za te poslove je posebna priča. Koža je besprekorna, i ne samo što je odlikuje izuzetna trajnost i izdržljivost, već i posebno prijatna površina. Rafiniranost putničkog prostora dostiže svoj vrhunac kroz aplikacije od prave pitonove kože i G-Coutoure logoe na naslonima za glave.

Dva umetnika, jedna kreacija. Kourosh Mansory i Philipp Plein s jedne strane, a G-Couture s druge. Jedinstveni SUV će se naći u rukama sedmorice budućih vlasnika, koji, ako ništa drugo, će moći da se pohvale time da poseduju koji je sinonim za etiketu „za odabrane“.

Kourosh Mansory & Philipp Plein

O Philippu Pleinu
Philipp Plein je dizajner čije kreacije nalaze mesto u jedanaest „lifestyle“ kategorija. Ono što ih karakteriše su posebni materijali poput CRYSTALLIZED™ od Swarowski Elements, ali i ekskluzivno kreirana tkanina za posebne primerke u modnim linijama koje su uvek u duhu Rock’n’Rolla. Lansiranje nove Couture kolekcije je krunisano promotivnom kampanjom sa top modelima poput Naomi Campbell i Marcusom Schenkenbergom. Premijera kolekcije je praćena i marketinškom kampanjom u Vogueu i GQ Styleu.

Savremen izgled i plemenita aura koji krase Philipp Plein robnu marku su kreatoru otvorili vrata najekskluzivnijih svetskih prodajnih kuća: Harvey Nicholsa u Hong Kongu, Dubaiu i Istanbulu, Shokaia u Tokiju, Tsuma u Mokvi, Zenona u Stokholmu, Lulua u Majamiju ili Eickhoffa u Dizeldorfu, kao i na još mnogo adresa u 30 zemalja.

Internacionalne zvezde poput Davida i Victorie Beckham, Naomi Campbell, Heidi Klum, Jennifer Lopez, Marcusa Schenkenberga i Pussycat Dolls su istinski ljubitelji ove Philipp Plein robne marke.

Pavle Barta

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery