Vesti

Ferrari podneo zahtev za patentiranjem novog, ekonomičnijeg V12 agregata!

Novosti

Ferrari V12
1.61KPregleda

Ferrari je nedavno podneo zahtev za patentiranjem novog V12 agregata koji bi trebalo da bude ekonomičniji i efikasniji od njegovih trenutnih dvanaestocilindraša!

Ferrari V12

U tom zahtevu, Ferrari je naveo kako dve različite metode sagorevanja unapređuju efikasnost agregata. Prva metoda je takva da se u agregat ubrizga mala količina goriva, pre nego što se aktivira varnica. To kako bi se stvorila vruća mešavina vazduha i goriva. Ona će katalitičkom sistemu omogućiti više toplote pri startovanju agregata, čime se smanjuje emisija štentnih gasova.

Drugo metoda kompanije Ferrari jeste instaliranje pretkomore iznad glavne ćelije za sagorevanje. Ona će od nje biti odvojena “zidom”, ali će one moći da međusobno komuniciraju. Tu je i još jedan set svećica, koje će pokrenuti reakciju sagorevanja.

Tokom septembra, predstavnici kompanije Ferrari su rekli da će se “boriti” da održe atmosferski V12 još neko vreme. Međutim, taj agregat je nedavno morao biti podvrgnut modifikacijama kako bi ispunjavao Euro 6 standarde. To je uspešno odrađeno, te sada model 812 GTS ima agregat koji ispunjava te standard i razvija 789 KS.

Interesantno je što Ferrari odbija da hibridizuje svoj V12, ili da se okrene trendu “downsizing-a”. To uprkos činjenici da su drugi proizvođači to već uradili kako bi ispunjavale nove standarde.

“Atmosferski V12 agregat nije agregat koji treba podvrgnuti “downsizing-u”. Takođe, za men enema nikakvog smisla da od njega napravimo hibrid. Borićemo se za naš V12, naravno. Učinićemo sve što je u našoj moći da ostanevo verni našem brendu. Ali prava hibridizacija V12 agregata, to nema smisla”, rekao je Majkl Lejters, tehnički šef proizvođača iz Maranela.

Ferrari V12

Top Reviews

Video Widget

gallery