AktuelnoTehnologijaVesti

Brend Cupra razvio posebnu platformu za virtuelne promocije

1.01KPregleda

Cupra pojačava svoju digitalnu strategiju promocijom interaktivne virtelne platforme

 

Predstavljanje svih modela iz Cupra porodice podržano je danas lansiranjem virtuelne platforme Cupra e-Garage in Cape Formentor.  Cilj španskog brenda je da u skorijoj budućnosti za svoje klijente otvori potpuno novi virtuelni svet.

 

 

Platforma je razvijena  u saradnji sa kompanijom Mediapro group u kojoj korisnici na jednostavan način mogu da kreiraju svoj avatar i komuniciraju sa prodavcima i drugim posetiocima garaže.

 

Cupra

 

Ovaj digitalin svet posvećen je isključivo ovom španskom proizvođaču performantnih automobila. Posebno prvom, ekskluzivno kreiranom, modelu Formentor. Takođe, posetioci će moći da komuniciraju sa specijalizovanim sertifikovanim master prodavcima brenda, specijalno obučenim da na platformi pruže informacije svim zainteresovanim klijentima.

 

Takođe, ova digitalna strategija obuhvata stvaranje platforme koja će ljubiteljima muzike pružiti čisto uživanje u koncertima svojih omiljenih umetnika.

 

 

Cupra je savremeni brend 21.veka koji želi da iskoristi tehnologiju kako bi emocije i ljude stavila u centar svoje strategije. Sa našim novim modelima imamo priliku da se obratimo široj publici na potpuno drugačiji način. E-garaža u „rtu“ Formentor je tek početak našeg putovanja u stvaranju novih digitalnih iskustava. Želimo da ova platforma bude centar okupljanja svih zaljubljenika u naše automobile” izjavio je direktor strategije  i razvoja Cupra brenda Antonino Labate.

 

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery