Prošlo je već četiri meseci od kako je BMW predstavio svoju novu Seriju 8 putem interneta, ali je ovo zapravo prvi put da se ovaj model pojavio na nekom od većih sajmova automobila!
Međutim, pažnju reflektora i publike je na Sajmu automobila u Parizu, da budemo iskreni, najviše dobila nova Serija 3, koja je upravo tu i premijerno predstavljena. Naravno, to ne predstavlja nikakvo iznenađenje, s obzirom na to da je upravo taj kompaktni sedan model jedan od najprodavanijih automobila bavarske kompanije.
Ali i ovaj veliki, premijum kupe je svakako zaslužio našu pažnju. Da vam kažemo i zašto. Za početak, Serija 8, odnosno izloženi model sa oznakom M850i se nalazi na vrhu game bavarskog proizvođača. Za to naravno postoji razlog.
Naime, dok će se Serija 3 prodavati sa različitim četvorocilindarskim i šestoilindarskim agregatima, ispod haube modela M850i se krije twin-turbo V8 agregat radne zapremine 4,4 litara koji razvija čak 523 konjskih snaga (390 kW) i 750 Nm obrtnog momenta, što je skoro duplo više od snage koju ima trenutno najsnažniji model Serije 3, koji nosi oznaku 330i.
BMW M850i će takođe biti glavni konkurent modelima kao što su Mercedesova C-Klasa, Lexus LC, pa čak i modelu Aston Martin DB11. Prema tome, jasno je zašto je ovaj model važan za BMW.
Međutim, možda je najvažnije to što je ova nova perjanica u život vratila ime koje na tržištu nije postojalo još od 1990. godine kada je obustavljena proizvodnja legendarnog modela Serije 8 sa oznakom E31. Takođe, nova Serija 8 će u potpunosti zameniti Seriju 6.
Više informacija o ovom modelu možete pronaći klikom ovde.