IONIQ 5 sa novom baterijom od 77,4kWh premašuje 500 kilometara autonomije
Bolji poznavaoci prilika u EV sektoru automobilske industrije uveliko znaju da do sada u praksi nije postojao ni jedan serijski model električnog automobila koji je prevazilazio 380 kilometara autonomije u realnoj vožnji. Uz činjenicu da sa porastom snage i broja motora uprkos povećanju baterija autonomija je bila sve manja.
Hyundai je na izvestan način i priznao da Ioniq 5 sa pogonom na dve osovine (dva el.motora) uprkos deklarisanim vrednostima, ipak nije „prebacivao“ 350 kilometara sa punom baterijom.
Zato je upravo spreman ažurirani Hyundai IONIQ 5 model 2023.
Zahvaljujući novoj bateriji od 77,4 kWh, druga verzija Ioniq5 bi trebala dostići domet do 507 km koristeći isključivo električni pogon
Funkcija kondicioniranja baterije omogućiće da IONIQ 5 automatski prilagodi temperaturu nove baterije od 77,4 kWh tokom putovanja, kako bi osigurao optimalne uslove punjenja kada se dostigne tačka punjenja.
Garantujući poboljšane performanse punjenja u stvarnom životu u hladnim ambijentalnim uslovima, ova funkcija se automatski aktivira kada se tačka punjenja unese u navigacioni sistem vozila pomoću povezanih ruta.
1 Komentar
Comments are closed.
U realnim uslovima manjim autima za 100km treba oko 18~20kW a većim kolima 22~25kW….pa sad racunajte koliko auto sa 77kW aterijom moze da pređe…
A proizvođači kažu ono šta kupci žele da čuju…
Za ovaj auto, da bi prelazio 500km treba najmanje baterina od 100kW a i onda bi bilo teze dobaciti do 500km….