AktuelnoVesti

Acura želi da iskoristi Integru za trke ukoliko Honda to odobri

2.72KPregleda

Integra bi ponovo mogla da se nađe na trkačkim stazama, a u Acuri se nadaju da će iz matične kompanije, Honde, stići „zeleno svetlo“.

 

„Želimo da učestvujemo u trkama zajedno s ovim automobilom, ali možda Hondin PR i marketing tim ima drugačije ideje“, rekao je potpredsednik Acure, Džon Ikeda.

 

Po njemu, imperativ je da Acura u ponudi ima uzbudljivije proizvode od Honde. „Naša vozila moraju biti zabavna za vožnju, a mi i jesmo performantna divizija Honde, tako da svakako nećemo bežati od nje, znate. Bićemo samo malo zabavniji“, dodao je on.

 

Nije jasno u kojoj seriji će se Integra takmičiti. U SAD nema mnogo vrhunskih takmičenja u klasi turističkih automobila. Jednu mogućnost predstavlja TCR klasa u IMSA Michelin Pilot Challengeu. Prethodna generacija Civica je učestvovala u ovom šampionatu tokom 2021.

 

Nova integra je „liftbek“ s petoro vrata, a mehaničku platformu deli s novom Hondom Civic, što su sjajne vesti s aspekta voznih osobina. S popularnim hečbekom deli i 1,5-litarski četvorocilindarski turbomotor s 200 ks i 260 Nm. Što se menjača tiče, izbor dolazi u vidu šestostepene manuelne i automatske jedinice o kojoj nema bližih detalja za sada.

 

Nova Integra ulazi u prodaju kao model za 2023. modelnu godinu, a cene startuju od oko 30.000 dolara.

 

Ikeda želi da svaki Acurin model ima Type S verziju, što sugeriše da će i Acura imati performantnu varijantu. Glasine kolaju da bi u igri mogao biti 2,0-litarski turbomotor koji bi doneo prirast u snazi. Unapređenja na ogibljenju i kočnom sistemu bi zaokružila sportsku Type S verziju, dok nema bilo kakvih informacija o eventualnom Type R modelu.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery