Još otkada je Ferrari najavio da će proizvoditi SUV, pre tri godine, svaki prototip koji je fotografisan ili snimljen, bio je pod temeljnom kamuflažom.
Sada, praktično niotkuda, pojavile su se fotografije pretproizvodne verzije Purosanguea direktno iz fabrike.
„Tročetvrtinska“ fotografija otkriva razdvojen dizajn prednjih svetala, poput rešenja na SF90, koje povezuje linija karoserije. To nas dovodi do sledećeg dela dizajna prednjeg dela, a reč je o masci. Ono što je interesantno je što je za razliku od drugih modela s prednje pozicioniranim motorom, Ferrari odabrao da ne implementira masku hladnjaka paraleleno s farovima. Umesto toga, ona počiva na dnu odbojnika, u stilu Porsche Panamere, i više deluje kao centralni usisni otvor nego kao tradicionalna maska hladnjaka.
Ivice lukova točkova su presvučene sjajno crnom oblogom, kao i donji deo karoserije, jer kakav bi to bio SUV bez tih standardnih elemenata. S tim u vezi, s obzirom na Ferrarijev izuzetno bogat repertoar usluga individualizacije, ne bismo bili iznenađeni da paleta dostupnih opcija koje se tiču finiša bude obimna.
Zadnji deo deluje konvencionalnije, a zadnje signalne grupe su u maniru 296 GTB-a, povezane svetlosnom trakom. Tu je naravno kvartet završetaka izduvnih cevi i veliki difuzor.
Šta znamo o pogonu?
Čak i ako izgled ovog SUV-a nije u skladu s onim što je većina očekivala od Ferrarija, performanse bi trebalo da budu. Mada ništa nije potvrđeno, izvori bliski dešavanjima sugerišu da će Purosangue posedovati turbomotor uparen s električnim jedinicama prilikom lansiranja, dok će se perjanica s atmosferskim, 6,5-litarskim V12 agregatom uslediti nešto kasnije.
Vodeća spekulacija kaže da će Purosangue biti pogonjen V6 hibridnim pogonskim sklopom iz 296 GTB-a. Ukoliko to bude slučaj, italijanski superSUV bi mogao da raspolaže s 830 ks (611 kW) i 740 Nm. Čak i da se Ferrari odluči da iz kombinacije izbaci elektromotor, da ne bi ugrozio sportske modele sa središnje pozicioniranim motorima, 2,9-litarski twin-turbo V6 je i dalje sposoban za isporučivanje 633 ks (488 kW). Još jednu mogućnost predstavlja instalacija 4,0-litarskog twin-turbo V8 iz SF90 Stradalea, ali sigurno bez tri elektromotora, jer perjanica mora da ostane perjanica. Ipak, sam po sebi, V8 i dalje poseduje obilje snage – 780 ks (574 kW) i 800 Nm.
Takođe, tu su glasine da bi Ferrarijev SUV mogao da dobije atmosferski 6,5-litarski V12 iz 812 Superfasta, koji bi odigrao ulogu vodećeg modela u ponudi.
Mada dosta toga možemo da uočimo iz „procurelih“ fotografija, ipak je još mnogo imamo da saznamo. Srećom, nećemo morati da čekamo dugo, jer po obelodanjenim Ferrarijevim dokumentima, proizvodnja Purosanguea bi trebalo da započne ove godine, s tim što bi isporuke startovale sledeće godine.
Vrele Gume