AktuelnoPredstavljamo

Novi Mercedes-AMG EQE 43 rezervisan za Evropljane

1.67KPregleda

Mercedes-Benz grupacija, kompanija ranije poznata kao Daimler, proširila je juče svoju AMG ponudu predstavivši EQE 53, koji će se naći na globalnom tržištu.

 

Međutim, u Evropi će biti dostupna i „slabija“ 43 varijanta. Mada raspolaže s nešto manje „konja“ i njutn metara, i dalje se radi o veoma potentnom automobilu.

 

 

U igri je i dalje tandem elektromotora, ali snage spuštene na 476 ks (350 kW), za razliku od EQE 53, koji maksimalno isporučuje (pri „boost“ funkciji) 686 ks. Razlika postoji i kada je o maksimalnom obrtnom momentu reč, koji u slučaju 43 modela iznosi 860 Nm.

 

 

Do „stotke“ ubrzava za 4,2 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 210 km/h. Što se ostalih razlika tiče u odnosu na snažnijeg „brata“, treba spomenuti odsustvo AMG Dynamic Plus paketa i 4Matic+ pogona, budući da osnovni model ne poseduje „+“ sufiks. Ipak, oba AWD pogona su u potpunosti varijabilna, s tim što 53 ima dodatno kalibrisanu konfiguraciju za bolje performanse.

 

 

Mercedes ističe da 43 dobija elektromotore koji su prošli kroz AMG tretman, dok 53 poseduje jedinice koje je razvio AMG, s prilagođenim žicama u kalemovima i laminacijom, jačom strujom i specifičnim inverterom. Bez AMG Dynamic Plus paketa, 43 nema „boost“ funkciju koja privremeno obezbeđuje dodatnu snagu. U zavisnosti od režima vožnje, snaga može da se spusti na 235 konja (u slučaju režima „klizavo“).

 

 

Oba AMG EQE modela dobijaju standardni pogonski sistem na zadnje točkove s uglom do 3,6 stepeni, koji značajno smanjuje radijus okreta. Uz dodatan trošak, vazdušno ogibljenje koje je derivat onog iz EQS-a, i AMG GT kupea s četvoro vrata, takođe je dostupno. U opcionale se ubrajaju i keramičke končnice, ali isključivo u kombinaciji s naplacima od 21 cola.

 

 

Očekujemo da Mercedes-AMG EQE 43 krene s prodajom u Evropi tokom godine.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery