AktuelnoPredstavljamo

Acura Integra Prototype kao prethodnica serijskog modela

1.51KPregleda

Integra se vraća, ovoga puta u Acurino okrilje, nakon dvodecenijskog odsustva.

 

Prototip se poklonio pred publikom u Los Anđelesu, a reč je o prethodnici koja je veoma bliska budućem serijskom modelu. Mada neki detalji ostaju pod znakom pitanja, nema sumnje da će Integra popuniti „nostalgičnu rupu“ u ponudi japanske marke.

 

 

Poput prve generacije iz 1986., Prototype preuzima formu „liftbek“ sedana, ali uz aktuelan Acurin dizajnerski jezik. To naravno podrazumeva LED farove sa „šikana“ oblikovanim svetlosnim potpisima, između kojih počiva „dijamantska pentagonalna“ maska. Zadnji deo deluje agresivno, čemu doprinose izdužena kućišta signalnih grupa. Oštra linija se podiže od luka prednjeg točka i pruža se preko vrata, što profilu pruža osećaj dinamike, bez narušavanja čistog Integrinog dizajna. Prednji i zadnji odbojnik dobijaju „Integra“ natpis u retro stilu, ugraviran u plastiku.

 

 

Proporcije zapravo odaju srodnost s Civic hečbekom, koji se krije ispod Acurinog dizajna. Međutim, Hondina luksuzna filijala je odradila dobar posao s Integrinim „odelom“, s čistim prednjim delom zahvaljujući masci bez okvira i haubi koja donekle podseća na onu kod druge generacije Integre. Čak i Indy žuta boja ima za cilj da evocira na Phoenix žutu Integre Type R. Ipak, oni koji su očekivali više retro duha, biće pomalo razočarani time što Integra Prototype nije odstupio mnogo od generalnih Civicovih proporcija.

 

 

Budući da se radi o čistoj dizajnerskoj egzibiciji, izložena Acura Integra Prototype ne poseduje enterijer. Pretpostavljamo da će inicijalno biti iskorišćeno Civicovo rešenje s TLX detaljima, kao i mekši materijali. Acurin True Touchpad interfejs bi takođe mogao da pronađe svoje mesto ili bi Integra možda mogla da iskoristi redizajniranu verziju Civicovog intuitivnog info-zabavnog sistema, s 9,0-inčnim displejem i Apple CarPlay i Android Auto funkcijama.

 

Pozajmljene stvari

 

Mada nije zvanično potvrđeno, Integra će verovatno počivati na šasiji Civic hečbeka, pogonjena potentnim 1,5-litarskim turbomotorom. To je slična retorika koju Honda koristi da opiše Civic Si sedan, ali se nadamo da će Acura izvući više snage u odnosu na 200 konja i 260 Nm kojima raspolaže Hondin model. Čak i ako to ne bude slučaj, oni koji budu želeli luksuzniju verzju Civica Si, imaće čemu da se raduju.

 

 

Za razliku od Hondinog poulena koji je dostupan isključivo s manuelnim menjačem, Integra će u ponudi imati i automatsku trensmisiju, čije specifikacije za sada nisu obelodanjene. Prednji pogon će biti standardan, i čini se da neće biti verzije s pogonom na sve točkove. Integra bi trebalo da raspolaže istom robusnom strukturom kao i Civic, što obezbeđuje okretnost i ograničeno naginjanje karoserije.

 

Navijamo za Type S

 

Serijska verzija Integre Prototype bi trebalo da pristigne u prodajne salone sredinom 2022. Cenovnik nije poznat, mada Acura kaže da će novajlija startovati od oko 30.000 dolara, što bi moglo da skrene pažnju kupaca sa skupljih Mercedes-Benza A klase i BMW-a serije 2 Gran Coupe. Takođe, navijamo da na scenu u neko doba stupi Integra Type S, pogonjena moćnim motorom iz Civica. To bi bila sjajna alternativa Mercedes-AMG-u CLA 35 i BMW-u M235i Gran Coupe.

 

 

Bilo kako bilo, sjajna stvar je što je Honda/Acura oživela kultno ime, tako da se nadamo da će taj trend nastaviti da živi.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery