Toyota nagrađuje svoje najbolje partnere u evropi kako bi obezbedila još bolju uslugu za vlasnike vozila ove marke
Ichiban na japanskom znači – „broj jedan“. To je ujedno i naziv istoimene nagrade koju Toyota Motor Europe (TME) dodeljuje Toyotinim partnerima koji pružaju najviši nivo usluge. Ove godine prestižnu nagradu zaslužilo je 44 partnera iz 32 evropske države.
Svake godine za nagradu takmiči se više od 2500 Toyotinih partnera u Evropi, a pobednici su oni koji su se najviše istakli u primeni Toyotinog „Kupac pre svega“ načina razmišljanja.
„Naših 44 partnera nagrađeni su za neverovatan trud koji im je doneo velike rezultate. U ovim izazovnim vremenima, oni neprekidno pružaju izvanredne usluge i iskustvo našim kupcima. U situaciji nastaloj zbog pandemije COVID-19, naši partneri takođe su pokazali svoju privrženost društvu podržavajući heroje na prvim linijama borbe za zdravlje. Brzo su se prilagodili i uveli novine u svoj rad, brinući se o kupcima i zadržavajući humani odnos kako u direktnom, tako i u digitalnom kontaktu“, istakao je Didier Gambart, potpredsednik, Prodaja, Marketing & Iskustvo kupaca, Toyota Motor Europe.
Ovogodišnja dodela nagrade Ichiban održana je online, uz učešće 44 najboljih Toyotinih partnera koji su bili povezani s glavnim sedištem kompanije TME u Briselu. Imajući u vidu da se radi o jednom od najznačajnijih datuma u Toyotinom kalendaru, toj ceremoniji prisustvovao je i Matt Harrison, predsednik & CEO Toyota Motor Europe.
Gospodin Harrison izdvojio je značajnu ulogu Toyotinih partnera u sprovođenju prodajne politike kompanije:
“Toyotini dileri naši su ključni partneri i ambasadori brenda, i zato nastavljamo da radimo zajedno kao tim, da bi naše izazove pretvorili u prilike. Stvaranje nezaboravnog iskustva najvažniji je stub misije Beyond Zero naše kompanije i moramo da nastavimo rad na promociji životnih vrednosti, kako bi postali uspešna kompanija za mobilnost“.
Prvi Ichiban za Raavex group
Toyotin partner u Nišu, Raavex group, svojim pristupom u radu sa stranakama i ostvarenim rezultatima zaslužio je da se ove godine nađe u društvu izuzetnih u Toyotinoj evropskoj mreži, a povodom nagrade direktorka prodaje te kompanije, Sanja Grozdanović, istakla je sledeće:
„Ichiban nagrada, prva koju je dobila naša kompanija, kruna je 12-ogodišnje saradnje sa Toyotom i naših napora da ispunimo visoke standarde na koje su navikli vlasnici vozila ove marke.
Biti najbolji partner Toyote u Srbiji velika je čast, ali i obaveza da nastavimo sa radom na ostvarenju izuzetnih rezultata u potpunom zadovoljstvu kupaca, kako se i ističe u obrazloženju nagrade.
Za nas, za Niš i naše neveliko tržište to je ogroman podstrek da nastavimo s ulaganjima i da Ichiban zadržimo u našem gradu i narednih godina”.