Škoda je potvrdila dolazak četvrte generacije Fabije, koja će biti „značajno veća“ i „mnogo izražajnija“ u odnosu na odlazeći model.
Premijera je zakazana za sledeći mesec, a novajlija iz B segmenta će po prvi put (konačno) počivati na MQB-A0 platformi VW grupe, koju koriste i Seat Ibiza i Volkswagen Polo.
Novi dizajnerski skečevi, uz nedavne špijunske skečeve, pokazuju da će Fabija proći kroz izmene koje će je uskladiti s aktuelnim dizajnerskim jezikom češke marke, uključujuči novu, veću prednju masku. Oštriji dizajn LED svetala će biti primenjen i napred i pozadi, s većim zadnjim spojlerom, elegantnijim spoljnim retrovizorima i aktivnim zakrilcima na usisnim otvorima koji doprinose boljoj aerodinamici.
Skeč enterijera sada po prvi put pruža uvid u „sveže boje“ i „poboljšani osećaj prostranosti“. U suštini, kabinski prostor će biti manje umanjena varijanta Octavijinog, sa stojećim ekranom info-zabavnog sistema i naglašenim cirkularnim ventilacionim otvorima.
Škoda je takođe potvrdila da će Fabia opciono biti opremljena najnovijim „Virtual Cockpitom“, koji vozaču omogućava da konfiguriše digitalni displej u odnosu na sopstvene preference.
Češki proizvođač takođe kaže da će prebacivanje na novu platformu označiti prirast u gabaritima, tako da će novi model biti 111 milimetara duži i 48 milimetara širi od aktuelnog automobila, s tim što će zapremina prtljažnika porasti za čak 50 litara. Dakle, veoma blizu veličine VW Golfa Mk4.
Nova Fabia će koristiti poslednju generaciju VW-ovih benzinskih motora, o čemu smo već pisali, a da bi cena ostala pod kontrolom, najverovatnije neće doći do elektrifikacije, bar ne inicijalno.
Škoda je potvrdila da će motori biti u ponudi s manuelnim ili sedmostepeniim DSG menjačem.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Malo mi C stub tanak, ostalo mi se sviđa