Silovito ubrzanje iz mesta ne predstavlja velik problem za električne automobile.
Elektromobili su moćno ubrzanje koje je nekada bilo rezervisano samo za najsnažnije superautomobile učinili dostupnim mnogo široj bazi kupaca za mnogo nižu sumu novca. Samim tim, na neki način su bacili senku na njihov „sjaj“, jer velika je razlika u količini novca koju treba izdvojiti za Teslin Model S s jedne, odnosno neki Lamborghini s druge strane.
Proizvođači skupe „egzotike“ su svesni ove činjenice, tako da je spomenuti Lamborghini odlučio da promeni svoju strategiju u budućnosti. Naime, u Sant Agati su odlučili da na prioritetno mesto stave vozne osobine i dinamiku, ispred maksimalne brzine i ubrzanja.
Performantni automobili su se prvobitno fokusirali na maksimalnu brzinu, kao ključni faktor koji ih je diferencirao od ostalih. Vremenom, ubrzanje je preuzelo primat, bar tako kaže Frančesko Skardaon iz Lamborghinija. Vozne karakteristike i dinamika su bili važan deo performantne jednačine, ali često van samog fokusa. Glavni faktor koji će napraviti razliku su „vozne osobine automobila, upravljivost“, kaže Skardaon. Električni automobili imaju prednost oličenu u momentalno dostupnom ogromnom obrtnom momentu, ali takođe imaju jedan veliki nedostatak – suviše su teški. Paketi baterija predstavljaju prilično masivan hardver, koji u velikoj meri negativno utiče na vozne osobine vozila.
Skardaon je dodao da vozne karakteristike ključne za Lamborghini, prioritet broj jedan. Ovo je ujedno interesantno priznanje za marku koja je nebrojeno puta ponavljala da električni pogon nije još uvek spreman za superautomobile. Prošle godine, šef Lamborghinija i Bugattija je izjavio da smo još uvek decenijama daleko od čisto električnih superautomobila. Pre njih, kompanija će stvari premostiti uz pomoć hibrida, a prvi korak italijanske marke predstavlja Sian FKP 37. Ovaj model će zameniti Aventador, zadržavajući V12, ali uz dodavanje hibridne asistencije.
Marke poput Lamborghinija moraće da revidiraju svoje proizvode u elektrifikovanoj budućnosti. Proizvođači automobila, kao i potrošači, više ne moraju da biraju između performansi i efikasnosti, jer elektromobili pružaju najbolje iz oba sveta. To potencijalno šteti proizvođačima koji su reputaciju stekli naplaćujući „nepristojne“ količine novca za veliku količinu konjskih snaga i ekskluzivnost. Elektromobili su srušili neke mitove i zauvek se ubacili u dotičnu jednačinu.
Vrele Gume