ID.3 Pro otvara mogućnosti za veći broj potencijalnih kupaca ovog elektromobila
Volkswagen je oficijelno najavio lansiranje nove verzije ID.3. Po pres materijalu, kao i cenovniku, bar onom iz Velike Britanije, novajlija će spustiti startnu cenu, mada će autonomija ostati nepromenjena.
ID.3 Pro će doduše raspolagati s manje snage u odnosu na Pro Performance i biće mu potrebno nešto više vremena za sprint iz stanja mirovanja do 100 km/h. Međutim, Volkswagen naglašava da obrtni moment Pro modela nadmašuje maksimalnu vrednost 1.5 TSI agregata sa 150 konja. ID.3 Pro inače poseduje bateriju neto kapaciteta 58 kWh.
Električni pogonski sklop ID.3 Pro raspolaže sa 145 ks i 270 Nm, što mu obezbeđuje sprint do „stotke“ za 9,6 sekundi. U međuvremenu, Pro Performance raspolaže istim obrtnim momentom, ali i „konjicom“ od 204 „grla“, a do 100 km/h ubrzava za 7,3 sekunde.
Bez dileme, najinteresantnija informacija koju je VW obezbedio u vezi s ID.3 Pro je da kupci neće morati da se odreknu dometa biranjem jeftinijeg modela. I ID.3 Pro i Pro Performance nude od 418 do 423 kilometra autonomije po WLTP-u.
Nominalna potrošnja energije je 6,8 kilometara po kWh nevezano za model. Brzina punjenja je takođe ista, tako da se 80 odsto baterije može napuniti za 35 minuta sa CCS punjačem.
Kada je reč o cenama (u Velikoj Britaniji), ID.3 Pro startuje sa 28.670 funti, dok se Pro Performance može dobiti za 29.990 funti.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Ozbiljno razmisljam da moj naredni automobil bude Golf GTE ili Pasat GTE.
Neke velike cenovne razlike u odnosu na dobro opremljene TDI modele bas i nema, a plug-in GTE modeli su znatno ekonomicniji jer mogu da predju 50km sa jednim punjenjem struje.
Za 100% elektricna vozila u Srbiji je nekako jos uvek rano – skupa su, a mreza punjaca nije razvijena i upotreba bi se svela samo na gradsku voznju.