BMW će dodati još jednog člana SUV portfoliju sledeće godine, a reč je o – X8
Radi se o stilski izražajnijoj verziji X7, a kao i „standardni“ primerak, staviće se naspram teškaša u kategoriji, Mercedesa GLS, Audija Q8 i Range Rovera.
BMW ima zaštićenu „X8“ oznaku već godinama, a njegovim dolaskom, gama modela bavarske marke s povišenim klirensom, porašće na 10 primeraka.
Ispod „lima“, BMW X8 deli hardver s X7, a kao što mu parni broj u oznaci sugeriše, gravitiraće „kupe“ stajlingu, kao X4 i X6. i biće prevashodno namenjen kineskom i američkom tržištu.
Kako pokazuju ekskluzivne fotografije Auto Expressa, X8 će biti nešto „iskošeniji“ od X7, ali neće u potpunosti ispratiti kupe smernice. Zadržaće uspravan profil, mada će biti primenjene brojne izmene na planu dizajna. U konceptualnom smislu, najsličniji je Audiju Q8, koji je praktično pandan Q7 što se mehanike tiče, ali je drugačijeg stajlinga od A stuba ka nazad.
Uspravan front X8 će odlikovati „bubrezi“ slični onima kod X7, s tim što će s obe strane počivati razdvojena kućišta LED farova, što je tema koju ćemo videti i na drugim najluksuznijim BMW-ima nove generacije, kao što je to X7 koji treba da bude restilizovan i nova serija 7 2022.
Sve u svemu, BMW X8 je nešto više sportski orijentisana varijanta X7, s naglašenijim lukovima točkova pozadi i zadnjim odbojnikom u kome se nalaze hipertrofirani završeci izduvnih cevi.
Što se enterijera tiče, on je nepoznanica, ali na ovom planu ne treba očekivati neki veći iskorak u odnosu na X7, što znači da ćemo imati posla s tandemom displeja od 12,3 inča s najnovijim iDrive info-zabavnim sistemom.
S obzirom na vertikalniji zadnji deo, instalacija trećeg reda sedišta je takođe moguća.
Mada se BMW M divizija nije bavila X7, znamo da je X8 M oznaka zaštićena. Takav model, ukoliko stupi na scenu, posedovaće naravno 4,4-litarski twin-turbo V8 poput onog u X5 M Competitionu, gde isporučuje 625 ks, što bi ga stavilo naspram Porsche Cayennea Coupe Turbo.
„Plug-in“ hibrid tek treba da se pojavi u X7 ponudi, dok je na X8 prototipovima spažena oznaka „hybrid test vehicle“.
Vrele Gume
Izvor: Auto Express
4 Komentara
Comments are closed.
I BMW X3 ima haldex spojnicu nije to nista posebno dobro
I BMW X3 ima haldex spojnicu nije to nista posebno dobro
BMW pravi džipove samo za cestu, a za snijeg i terensku vožnju nisu ni sekunde. Škoda je bolja sa svojim haldex pogonom od xdrive.
Farovi kao na Citroen C4 Cactus.😀