AktuelnoVesti

Novi BMW X8 zaokružuje „desetku“ u SUV gami bavarskog proizvođača

41.4KPregleda

BMW će dodati još jednog člana SUV portfoliju sledeće godine, a reč je o – X8

 

Radi se o stilski izražajnijoj verziji X7, a kao i „standardni“ primerak, staviće se naspram teškaša u kategoriji, Mercedesa GLS, Audija Q8 i Range Rovera.

 

 

BMW ima zaštićenu „X8“ oznaku već godinama, a njegovim dolaskom, gama modela bavarske marke s povišenim klirensom, porašće na 10 primeraka.

 

Ispod „lima“, BMW X8 deli hardver s X7, a kao što mu parni broj u oznaci sugeriše, gravitiraće „kupe“ stajlingu, kao X4 i X6. i biće prevashodno namenjen kineskom i američkom tržištu.

 

 

Kako pokazuju ekskluzivne fotografije Auto Expressa, X8 će biti nešto „iskošeniji“ od X7, ali neće u potpunosti ispratiti kupe smernice. Zadržaće uspravan profil, mada će biti primenjene brojne izmene na planu dizajna. U konceptualnom smislu, najsličniji je Audiju Q8, koji je praktično pandan Q7 što se mehanike tiče, ali je drugačijeg stajlinga od A stuba ka nazad.

 

 

Uspravan front X8 će odlikovati „bubrezi“ slični onima kod X7,  s tim što će s obe strane počivati razdvojena kućišta LED farova, što je tema koju ćemo videti i na drugim najluksuznijim BMW-ima nove generacije, kao što je to X7 koji treba da bude restilizovan i nova serija 7 2022.

 

Sve u svemu, BMW X8 je nešto više sportski orijentisana varijanta X7, s naglašenijim lukovima točkova pozadi i zadnjim odbojnikom u kome se nalaze hipertrofirani završeci izduvnih cevi.

 

 

Što se enterijera tiče, on je nepoznanica, ali na ovom planu ne treba očekivati neki veći iskorak u odnosu na X7, što znači da ćemo imati posla s tandemom displeja od 12,3 inča s najnovijim iDrive info-zabavnim sistemom.

 

S obzirom na vertikalniji zadnji deo, instalacija trećeg reda sedišta je takođe moguća.

 

 

Mada se BMW M divizija nije bavila X7, znamo da je X8 M oznaka zaštićena. Takav model, ukoliko stupi na scenu, posedovaće naravno 4,4-litarski twin-turbo V8 poput onog u X5 M Competitionu, gde isporučuje  625 ks, što bi ga stavilo naspram Porsche Cayennea Coupe Turbo.

 

„Plug-in“ hibrid tek treba da se pojavi u X7 ponudi, dok je na X8 prototipovima spažena oznaka „hybrid test vehicle“.

 

Vrele Gume

Izvor: Auto Express

4 Komentara

  1. BMW pravi džipove samo za cestu, a za snijeg i terensku vožnju nisu ni sekunde. Škoda je bolja sa svojim haldex pogonom od xdrive.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery