AktuelnoVesti

Peugeot e-Traveller, novi električni MPV

Elektrifikacija putničkih mini venova

2.16KPregleda

Peugeot se pridružio elektrifikaciji i u MPV segmentu – predstavljen e-Traveller

 

Peugeot se „priključio“ na električnu MPV mrežu u Evropi sa novim e-Traveller-om, koji će biti lansiran u drugoj polovini ove godine.

 

Biće dostupan u dve dužine, standardnoj  od 4,95 metra i produženoj od 5,30 m, a ima unutrašnji prostor za do osam putnika. U konfiguraciji sa osam sedišta, e-Traveller ima preostalih 1500 litara prostora u prtljažniku. Kapacitet se povećava na 3.000 litara uz pet sedišta, odnosno 4.900 litara kada se koriste samo prednja sedišta.

 

 

Postavljen na EMP2 platformu, e-Traveller pokreće elektromotor sa 136 kS (poput e-208) i 260 Nm, uz kapacitet baterije od 50 kWh.

 

 

E-Traveller je pre svega komforno putničko vozilo za do 8 putnika, bez idealnih perfomantnih karakteristika. Tako do 100 km/h stiže tek za 13,1 sekundu, dok mu je maksimana brzina ograničena na svega 130 km/h. Ovaj električni MPV prve kilometre dakle prelazi za čak 35,8 sekundi po kilometru.

 

 

Ipak, kada je pomenuta baterija od 50 kWh (smeštena u podu), potpuno napunjena, e-Traveller nudi domet od 230 km, prema zvaničnom WLTP protokolu. Vozilo podržava brzo punjenje, pri čemu dostiže 80% svog kapaciteta za svega 30 minuta iz pomoć punjača od 100 kW. Kada se koristi trofazni punjač od 11 kilovata za potpuno punjenje potrebno je pet sati, a sa manjim od 7,4 kW, za potpuno treba ne predugačkih 7 i po sati. U standardnoj kućnoj utičnici proces punjenja traje i do 31 sat.

 

 

U moru sličnih vozila, e-Traveller ćete prepoznati po za segment specifičnom prednjem delu, odnosno potpuno novoj rešetki hladnjaka, zatim priključku za punjenje koji se nalazi na levom prednjem blatobranu, što nije toliko često za plug-in vozila, kao i „laviću“ na oba kraja vozila te specifičnom e-Traveller monogramu na zadnjem delu.

 

 

U unutrašnjosti se nude inovativna rešenja specifična za elektro model, uz infotejment sistem koji sadrži TomTom 3D navigaciju. U ponudi su i head-up displej, e-preklop za automatski menjač, električna parking kočnica i izbor modova vožnje u Eco, Normal i Power režimu. U režimu napajanja, elektromotor će isporučivati svih 136 konja i 260 Nm, dok će u normalnom proizvoditi 109 kS i 210 Nm. U Eko režimu, vozači će imati na raspolaganju samo 82 konjske snage i 180 Nm obrtnog momenta. Dostupna su i različita podešavanja pogona, uključujući prilagožavanje uslovima na putu sa snegom, peskom itd.

 

 

 

Prodaja električnog Travellera kreće u trećem kvartalu ove godine, a cena će biti obelodanjena uskoro.

 

1 Komentar

  1. Super sprava. Zamisli 150 – 200 km u jednom smjeru turisti, tamo uživaju u prirodnim ljepotama, ručku, druženju, za to vrijeme pežo se napuni ibpiči nazad. Godišnje takobprevali u miru ibtišini 90.000km i uštedi 8000 litara goriva. Struju će daju bagatela oni što im pežo turiste dovodi… Godišnje može uštediti 10-tak hiljada eura (nema ulja, filtera, kočnice se skoro ne troše…).

    Elektrika se na komercijalnim vozilima može isplatiti dok na putničkim – teško

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery