Megane sa hibridnim pogonom i RS Line paketom opreme
Kompaktna klasa ove godine se dobro obnovila, stigao nam je novi VW Golf 8 Seat Leon i Opel Astra. U skladu sa time ni u Renaultu nisu spavali i uz restilizovan Megane odmah su predstavili i prestižnu RS verziju ali i opciju plug in hibridnog modela.
Promene spoljašnjosti očekivane i na nivou lakog šminkanja, ali je Renault poslušao i naše zamerke vezano za falš auspuhe i komande klimatizacije!
Na prednjem delu dominiraju LED svetla sa novim svetlosnim potpisom u standardnoj opremi, redizajnirani branik i više hromiranih detalja. Pogled sa boka otkriva novi dizajn felni, dok je na zadnjem delu takođe nova LED svetlosna grupa. Primetan je i difuzor vazduha, ali i izostanak sportskih završetaka auspuha koji su bili neprimereni ovoj kategoriji, naročito oni “falš” na „nultnom“ emisijom.
Ko želi, može odmah dobiti Megane i u RS Line izdanju koji donosi agresivan izgled u kombinaciji s „običnim” motorima.
U unutrašnjosti je najveća novost 10,2-inčni digitalni kokpit uz dobro poznati 9,3-inčni monitor koji je unapređen. Tu je i nešto drugačiji raspored prekidača za jednostavnije upravljanje klimatizacijom, na šta smo takođe u našim testovima naglašavali da je potrebno izmeniti.
Najveća novost nalazi se ispod poklopca – novi Megane je elektrifikovan!
Naime, u ponudi je od sada E-Tech plug-in hibrid sa 160 KS koji ispod haube poseduje kombinaciju 1,6-litarskog benzinskog motora i dva elektro motora uz baterije od 9,8 kWh.
Sa ovim sistemom Megane E-Tech može na struju dobaciti oko 50 km na otvorenom putu, dok ta brojka u gradu raste do čak 65 km.
Tu su naravno i benzinski motori (1.3 Tce) snage 100, 115 i 160 KS ali i dizelaši od 95 KS, odnosno 115 KS. Krajem godine pridružit će im se i 1.0 Tce benzinac od 120 KS.
Vrh ponude čine osvježeni Megane RS i RS Trophy koji poseduje 1,8-litarski turbobenzinac uz 300 KS što je 20 KS više nego kod prethodnika, odnosno isto kao i RS Trophy.
Na tržište stiže na leto, kod nas verovatno na jesen!
Šta može posebno da nas raduje!? Činjenica da je Renault u redizajniranoj Megane gami ispravio SVE naše zamerke iz testa koji sledi, čime smo i mi u redakciji posebno zadovolji! Očigledno stav najiskusnijeg srpskog TV auto novinara se daleko čuje…