Dok je velika većina novinarskih automobilskih zaposlenika ovog vikenda uglavnom odmarala, redakcija Vrele Gume se nakon kratke letnje pauze lagano vraća u punu formu. Upravo testiramo vrlo interesantnu Suzuki Vitaru. I to onu opremljenu 1,4 benzinskim BOOSTERJET agregatom kojem sadejstvuje pogon na sve točkove. A tu je i klasičan manuelni 6-stepeni menjač.
Prvi utisci su iznad očekivanja. Navode nas na razmišljanje da Vitara zapravo vodi dve bitke: prvu, onu u takozvanom Golf segmentu odnsono C klasi, ali i drugu u klasi kompaktnih SUV modela.
Prema našim zapažanjima, nova redizajnirana Vitara četvrte generacije pruža mnogo toga u oba segmenta. Ona na jedan specifičan način pomiruje dve sasvim različite klase.
Na spisku „HVALIMO“ pored ostalog ističemo izdašan agregat od 140 KS. Sve pohvale idu i vrlo beskompromisnom AllGrip pogonu. Tu je pristojna dinamika kretanja, ali i vrlo komforna i udobna sedišta. Kao „šlag na torti“ je i sasvim korektna cena koja startuje sa 16.200 evra.
Na popisu zamerki je relativno neprecizno upravljanje, velika oscilacija karoserije na neravnom putu, mali hod amortizera… U segment negativnog izdvajamo i suštinski skromne terenske karakteristike koje se mahom ograničavaju na lošije ali ipak tvrde makadamske puteve.
Ovu su samo prvi utisci o novoj Suzuki Vitara. Mnogo više i detaljnije u našoj sledećoj emisiji na NOVA S, nedelja 08.09. u 12.05 časova!