Porsche je krenuo sa elektrifikacijom svoje game, međutim, po rečima šefa odeljenje Porsche GT, Andreasa Pruningera, planovi elektrifikacije se neće primenjivati na GT modele.
Naime, on je u jednom intervjuu rekao da čak ni model kao što je Porsche 911 Hybrid u gami kompanije neće naterati Porsche GT odeljenje da krene putem potpuno električnih automobila.
“To su ideje koje možda mogu da se ostvare sa normalnim sportskim automobilima, ali ne i kod GT modela”, rekao je on. “Ako bismo morali da elektrifikujemo sve svoje trkačke automobile preko noći, onda bismo možda razmislili o tome. Međutim, ne vidim da će se tako neštoi dogoditi u skorijoj budućnosti”.
Pruninger je srećan što je Porsche krenuo putem hibrida i elektrifikacije sa svojim modelima. On je takođe rekao i da zna da je to jako važno za kompaniju. Međutim, članovi upravnog odbora kompanije Porsche u potpunosti podržavaju planove da GT model ii dalje zadrže SUS agregate.
“Mislim da je jako važno i bitno da se fokusiramo na naša tri glavna stuba. To su hibridi, potpuno električni automobili i ekstremni, konvencionalni sportski automobili. Feri Porše je jednom rekao da će poslednji automobil na svetu biti sportski automobil… Apsolutno sam siguran da je bio u pravu. Na svu sreću, članovi upravnog odbora nas u potpunosti podržavaju u našim planovima koji su uvek ostali verni pravom Porsche automobilu, kao što je model 911”, rekao je on.
Porsche GT odeljenje trenuntno radi na novim projektima, a jedan od njih je i novi 911 (992) GT3. Porsche 718 Cayman GT4 i 718 Boxster Spyder su njihovi nanjoviji projekti koji su završeni. Više detalja o tim modelima možete pronaći ovde.