Na test nam je stigla i nova, četvrta generacija modela Mazda 3. O tom modelu smo već nekoliko puta pisali i pričali. Naime, bili smo na prezentaciji u Lisabonu i uradili smo uporedni test sa novom generacijom modela Toyota Corolla… Ovoga puta smo za vas spremili detaljan video test ove japanske lepotice, o kojoj vam govori naš Miodrag Piroški.
Kao i uvek, iz ovog testa ćete saznati koje su to prednosti, a koje su mane nove generacije modela Mazda 3. Predstavnici kompanije svoj novi model opisuju kao “početak nove ere”. Ovo vozilo je za njih izuzetno važno zbog činjenice da je reč o prvom automobilu baziranom na SVA (Skyactiv-Vehicle Architecture) platformi. Mazdini inženjeri kažu da su trojku doveli na prag premijum segmenta, mi kažemo: prekoračili su!
Uživajte u ovom video testu koji spaja čoveka, prirodu, asfalt i mašinu. Nova Mazda 3!
Naravno, pišite nam u komentarima svoja mišljenja…
10 Komentara
Comments are closed.
Čestitam redakciji i uredništvu , konačno ste na pravoj televiziji …. lebac je lebac , novinarski je sa sedam kora , ali volim da VAS vidim na pravoj strani
Da li će i ovaj test biti emitovan u nekoj od emisja na Novoj S ?
Lazare hvala na komentaru, velika je čast biti deo najboljeg što Srbija ima u medijima i „pojačati“ takvu ekipu koja je na NOVA S.
Test Mazda 3 u drugačijem formatu upravo ide u nedelju
Mislim da su Mazde precijenjene, Preskupe, pretjesne, povelika benzinska potrosnja, a i ubrzanje je doživjelo nazadak. Da su stvarno toliko dobre, bilo bi ih i na ulicama, a ne samo u auto testovima.
pa na ulicama ih je sve više i više a to govore i statistike prodaje , tako da …
Piro ,
Vozio sam staru , dve verzije i probao novu …
Nisi spomenuo da stara
ima veći gepek iako je sa 2cm manjim medjuosovinskim rastojanjem
ima više mesta na zadnjoj klupi
ima bučniju kabinu
ima znatno bolje ubrzanje do 100Km/h iako je slabija 2KS
Takođe nisi dovoljno dao akcenat na to da nova ima blagi hibridni pogon i da nema multink vešanje pozadi …
Lazare,kao vlasnik stare g120,interesuje me kakva je nova u vožnji što se tiče preticanja.Prethodna je poprilično bučna kada se navuče u obrtaje i pri dužoj vožnji autoputem 140-150 km/h.Nakon par godina vožnje naklonjeniji sam focusu 1.5 ecoboost isključivo zbog motora.Odavno pratim komentare,ali se sada prvi put javljam.Sve najbolje
Подржавамо асфалтирање сеоског пута Стражилово – Иришки венац.
Тражимо да се монтира железнички колосек на правцу Рума – Врдник – Фрушка гора и да саобраћају теретни, путнички и туристички возови.
Узгред, не свиђа нам се што водитељ емисије помиње Савојског Еугена, по коме је названа 7. СС добровољачка брдска дивизија „Принц Еуген“ из Другог светског рата, која је убијала Србе.
А тај Еуген је иначе познат по уништавању српског престоног града Београда у средњем веку.
Можда га водитељ помиње због Футога, одакле је Еуген кренуо са војском на Београд.
Saša ,
Postoje dve verzije stare trojke …do 2017. godine i posle toga tzv IPM model .
Ja sam imao obe i primetna je razlika u buci . Sad trenutno kolega ima model iz 2015 a ja iz kraja 2017 i možemo lepo da osetimo razliku.
E sad nova je skroz druga priča …. prednja sedišta su dobra , tiša je znatno od stare . Ja sam je provozao po Novom Sadu i mogu da kažem da je i udobnija . Upravljivost je u zadržana i ako je multilink izbačen ali se na prostoru u prtljažniku nije dobilo nego naprotiv, izgubilo se par desetina litara …. Takođe i ako je medjuosovinsko rastojanje veće za 2cm nova trojka je tešnja na zadnjoj klupi od stare primetno. Uostalom videli ste Piru jedva se spakovao 🙂
Glava udara u krov prilikom izlaska sa zadnje klupe zbog jako niske linije krova koja se naglo spušta …
Motor je u zbiru jači za 2 KS i 3Nm ali ubrzava sporije za čitavu sekundu , što nije presudno ali nije ni logično ….kažu da troši litru manje po gradu što je pohvalno .
Sve u svemu , nova trojka je na mene ostavila pola pola utisak . Napredak u zvučnoj izolaciji , dizajnu (naročito iznutra), materijalima i multimediji (ogorman napredak) ali i razočarenje u nekim drugim elementima . Cena je viša ali je i paketi opreme su bolji .
Nova trojka je po meni izgubila minimalni faktor racionalnosti koji je stara još uvek nekako makar dodirivala . Ovo je kupe za oni (retke) koji je vole a koliko je takvih , videćemo
Nadam se da će CX-30 biti prava mera za mene , komotnija sa nešto izdašnijim prtljažnikom … CX-5 mi je lep ali nikako ne sedim u njegovim (pre)malim sedištima .
Ljubav se nastavlja …
Lazare,hvala na odgovoru.Volim da prodiskutujem sa nekim ko ima iskustva sa ovim automobilom i u svemu se slažem sa tobom.Ipak mi više leže automobili sa malo žustrijim motorom,jer u mojoj trojci 2015god. kada nas je troje u kolima preticanje na magistrali postaje noćna mora za saputnike.Inače nisam neko ko luduje na putu.Sada su mi interesantni focus 1.5 ecoboost i honda civic 1.5,ako imaš vremena interesovalo bi me kakvo mišljenje imaš o njima.Hvala unapred i ostali su dobrodošli za razmenu mišljenja
preticanje sa g120 i tri osobe u autu nije noćna mora, veruj mi ….prebaci u nižu ili dve i ima da ide pristojno.
Što se tiče Honde , dobar ali preskup auto …. focus , najnoviji u ST line opremi sa 1.5 ecoboost motorom je i meni zapao za oko . Probaj ga , verujem da će ti se svideti.