Nissan Leaf je potpuno električni automobil koji sa jednim punjenjem može da pređe i do 241 kilometar. Po današnjim standardima je to relativno malo. Japanski proizvođač je to ispravio predstavljanjem modela Nissan Leaf E+ na Sajmu potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu.
Novi Nissan Leaf E+ ima litijum-jonsku bateriju kapaciteta 62 kWh zahvaljujući kojoj može da pređe i do 363 kilometara puta. To je za 122 kilometara više od standardnog Leaf modela, što bi trebalo da doprinese i boljoj prodaji.
Osim unapređene baterije, Leaf E+ ima i unapređeni electromotor koji razvija 214 konjskih snaga (160 kW) i 340 Nm obrtnog momenta. To je svakako značajno unapređenje u odnosu na standardni model čiji agregat razvija 147 konjskih snaga (110 kW) i 319 Nm obrtnog momenta.
Zahvaljujući dodatnoj snazi veća je i maksimalna brzina koju Leaf E+ postiže, i to za 10%. Takođe, ovaj model od 80 do 120 km/h ubrzava za 13% brže.
Nissan je potvrdio i da će novi Leaf E+ biti dostupan i sa novim “Qucik Charging” sistemom. Dodatni detalji nisu objavljeni, ali se navodi da se zahvaljujući tom sistemu baterija puni jednako brzo kao i ona na standatnom modelu. To je svakako pozitivno s obzirom da novi model ima veću bateriju.
Dizajn i enterijer modela Nissan Leaf E+
Kada je reč o dizajnu nema se puno toga reći. To zbog činjenice da Leaf E+ dosta liči na standardni model. Međutim, on se od njega razlikuje po felnama veličine 16 cola i restilizovanom prednjem delu na kojem se ističu plavi detalji.
Kada je reč o entereijeru, Leaf E+ ima ekran infotejnmnet sistema dijagonale 8 inča. On se može povezati sa telefonom. Tu je i unapređena navigacija.
Kada je reč o bezbednosti, novi Nissan Leaf E+ je opremljen ProPILOT Assist sistemo polu-autonomne vožnje. Taj sistem održava automobil u traci i automatski prilagođava brzinu uslovima u saboraćaju. Tu su i brojni drugi sistemi za asistenciju vozaču.
Novi Nissan Leaf E+ će početi da se prodaje krajem ovog mesaca u Japanu, a u Evropi i SAD sredinom godine.