Nakon predstavljanja restilizovanog modela Macan, Porsche je sada predstavio i njegovu performantnu varijantu, Macan S, koja ispod haube krije novi V6 turbo agregat.
Ova trolitarska V6 jedinica je zapravo isti agregat koji se nalazi i u Cayenne i Panamera modelima. Ovaj V6 turbo agregat kod modela Macan S razvija 349 konjskih snaga i 480 Nm obrtnog momenta, što je za 14 konjskih snaga i 20 Nm obrtnog momenta više nego kod prethodnog modela.
Zahvaljujući novom agregatu, Macan S iz mesta do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 251 km/h. Moramo napomenuti i da je ovaj model u Sport Chrono paketu opreme.
Porsche je unapredio i šasiju svog SUV-a sa ciljem da uživanje u vožnji bude još veće. Naime, viljuške i opruge na prednjoj osovini su sada izrađene od aluminijuma, a ne od čelika kako je do sada bio slučaj. Upravljanje je neutralnije, a kao opcija je dostupno i vazdušno vešanje.
Predstavnici nemačkog proizvođača automobila tvrde i da je ločnice sada mnogo bolje, te da su kočioni diskovi na prednjim točkovima veći u prečniku za 10 mm (sada imaju 360 mm) i da su deblji za 2 mm (36 mm). Oni koji se odluče za kupovinu ovog modela mogu kao opciju odabrati i kočnice od karbona.
Najveća promena u odnosu na model za 2018. godinu na spoljašnjem dizajnu se nalazi na zadnjem delu automobila, gde se ističe LED svetlosna linija koja se prostire celom njegovom širinom. Kao stadnard su sada dostupni i farovi sa LED tehnologijom.
Kada je reč o enterijeru, tu je sada PCM infotejnment sistem sa full-HD ekranom osetljivim na dodir dijagonale 10,9 inča, a pored toga se ističe i onlajn navigacija sa izveštavanjem o saobraćaju u realnom vremenu, glasovna kontrola, Wi-Fi hotspot mreža i slično.
Porsche je za ovaj model pripremio i par opcija među kojima je i GT sportski volan sa integrisanim kontrolerom za mod vožnje, sistem za asistenciju u saobraćajnim gužvama, vetrobransko staklo sa grejačima i jonizator vazduha.
Porsche Macan S za 2019. godinu će se prodavati po ceni od 48.750 funti.