Prvih 10 je japanske proizvodnje
Lojalnost kupaca je nešto što automobilske kompanije izuzetno cene, posebno kada njihova vozila ostanu u vlasništvu godinama.
Naravno, to je jedan od glavnih indikatora koji se odnosi na pouzdanost, trajnost i kvalitet izrade vozila. Da li se to odražava isto toliko i na prodaju, to je već druga tema.
S tim u vezi, čini se da su vlasnici Toyote najlojalniji automobilima koje kupuju, držeći ih u vlasništvu u proseku preko 15 godina, a ovde pričamo prvenstveno o (zahtevnom) američkom tržištu. Upravo su ovo najnoviji rezultati istraživanja koje je sproveo iSeeCars.com, u koje je bilo uključeno preko 660.000 vozila godišta od 1981. do 2005. modelne godine, prodatih u 2020. Cilj je bio da se ustanovi koji modeli automobila ostaju najduže kod svojih vlasnika.
Po studiji, sedam od deset automobila koji će najverovatnije ostati kod jednog kupca preko 15 godina dolaze iz jedne „kuće“, s ukupnim procentom od 6,1 odsto. Naravno, reč je o Toyoti. Prius u vlasništvu ostaje čak 2,2 puta duže od proseka, s tim što je 13,7 petnaestogodišnjih primeraka i dalje u garažama prvih vlasnika.
Sledi Highlander s 12,4 odsto onih koji su i dalje kod prvobitnih kupaca, što je dvostruko više u odnosu na prosek. Tacoma, Sienna i Tundra slede na listi gravitirajući oko „cifre“ od 11 odsto.
Ono što je interesantno, a što možda i ne čudi, je da su i ostala tri vozila u „top 10“ japanska. Honda CR-V je na šestom mestu, sledi Pilot, s tim što Subaru Forester, Toyota 4Runner i Toyota Sequoia zaokružuju prvih 10.
Ova lista ne iznenađuje toliko jer su vozila Toyote i Honda poznata po izdržljivosti i pouzdanosti, a vlasnici automobila, posebno oni racionalniji, ne žele da im njihovi limeni ljubimci zadaju glavobolje u vidu povećanih troškova i čestih kvarova.
Vrele Gume
Izvor: iSeeCars.com
Mozda bi bilo dobro da se napravi i lista proizvodjaca automobila ciji proizvodi su najduze kod prvog vlasnika