Online plus

Renault Megane RS 275 Trophy

251Pregleda

Dnevna doza dobre vožnje

Renault Megane RS 275 Trophy, kao nova limitirana edicija Meganea RS nastavlja tradiciju francuske marke, tradiciju kreiranja izuzetnih sportskih modela u hečbek izdanju.

U okviru restilizacije, Meganeova perjanica je profitirala sa tehničkog aspekta, ali i kada je reč o dobrom izgledu. Ovaj model je poslednji u nizu izdanja koja su lansirana u limitiranim serijama. Da podsetimo, Trophy verzija je svoj debi imala 2011.

Tehnička unapređenja
Ono što je vrlina Meganea RS je to što je on sasvim upotrebljiv svakodnevni „all-round“ automobil, s tim što svoje pravo lice pokazuje tek na trkačkoj stazi, gde njegova Cup šasija, izvanredan „šper“ diferencijal i 275 „konja“ dolaze do izražaja.

Da bi budući vlasnici maksimalno mogli da iskoriste dinamičke potencijale ovog automobila, inženjeri iz Renault Sporta su poradili na tome da 2,0 litarskog benzinca izvuku deset „konja“ više, odnosno 275. „Konjica“ je dostupna na 5.500 o/min. U isto vreme, maksimalni obrtni moment od 360 Nm je dotupan u širokom pojasu između 3.000 i 5.000 o/min.

Uprkos dodatnoj snazi, potrošnja goriva i emisija CO₂ su se zadržale u granicama od 7,5 l odnosno 174 g/km. Saradnja sa firmom „Akrapovič“, proizvođačem vrhunskih izduvnih sistema za motocikle i performantne automobile je donela titanijumsku komponentu male mase. Svi koji uživaju u „režanju“ sportske mašine će pozdraviti zvuk koji dolazi iz pozadine Meganea RS 275 Trophy.

Idemo dalje…
„Akrapovič“ je tek jedan na listi. Svetski čuven proizvođač amortizera, Öhlins, je na sebe preuzeo rešenje za Renaultov „hot heč“. Specijalna edicija je opremljena opcionim podesivim Öhlinsk Road & Track amortizerima sa čeličnim oprugama. Dakle, vozači će moći da uživaju u samostalnom podešavanju amortizera lako, i bez dodatne pomoći.

Takođe kao opcija za „avanture“ na trkačkoj stazi, dostupni su i Michelin Sport Cup 2 pneumatici. Ove viskokoperformantne automobilske gume su razvijene zajednički od strane Michelina i Renault Sporta, specijalno za ovaj model sa pogonom na prednje točkove.

Ekskluziva
U novotarije, što se stilskog izraza tiče, između ostalih su uključene komponente poput brendiranog platinasto sivog prednjeg „sečiva“ dok su bokovi takođe ukrašeni „Trophy“ aplikacijama. Platinasto siva je odabrana i za grafiku u vidu karirane zastave na dnu vrata.

Ekskluzivnost je dalje naglašena i štitnicima pragova. Završetak izduvne cevi je od ugljeničnih vlakana, takođe delo „Akrapoviča“.

Opcioni devetnaestoinčni Speedline Turini naplaci su izvedeni iz onih koji su korišćeni na trkama, i takođe se mogu naručiti.

Kada je reč o unutrašnjosti, Megane RS 275 Trophy dolazi sa kožom i alkantarom, Recaro kadicama sa naglašenim crvenim šavovima. Ista priča je nastavljena i kada govorimo o zadnjim sedištima, dok su nasloni na glavu ukrašeni Renault Sport logoom. Crvenim šavovima su ukrašeni i volan i ručice menjača i ručne kočnice.

Zahvaljujući moćnijem motoru, nova Renaultova perjanica je još brža, i zvanično imamo posla sa najbržim hečbekom sa prednjim pogonom na svetu. Svaka čast, nema šta.

 

Ostavite komentar