970_250_eko
AktuelnoPredstavljamoVesti

VW Tiguan facelift

1.26KPregleda

Moglo je to i bolje – predstavljen osveženi Volkswagen Tiguan

 

Tiguan je Volkswagenov najprodavaniji model, a ovaj krosover srednje veličine sada je restilizovan, te je i dobio nekoliko novih izdanja.

 

 

Počevši od spoljašnjosti,  Tiguan facelift ima potpuno novu rešetku hladnjaka koja se stapa sa restilizovanim farovima koji podsećaju na one viđene na novom Golfu MK8. Osveženi Tiguan ima promenjen, više sportski, prednji branik sa izraženijim otvorima za vazduh. Promene sa zadnje strane teže su uočljive, ali je najprodavaniji VW SUV dobio nova zadnja svetla, restilizovane točkove i ažurirani zadnji branik. Natpis „Tiguan“ takođe je premešten u središte poklopca prtljažnika i pridružena mu je redizajnirana značka „4Motion“.

 

 

Skromna, ali primetna, ažuriranja nastavljaju se i u kabini. Tu je novi volan sa delovima osetljivim na dodir i klizačima. Kontrole osetljive na dodir vidljive su na celom kokpitu, pa je i klimatizacija digitalizovana u višim nivoima opreme, što i nije baš popularno rešenje, kako se pokazalo. Kada je u pitanju tehnologija, Tiguan ima novi infotejment sistem MIB3 sa glasovnom kontrolom glasa, koji koristi ekrane osetljive na dodir dijagonale od 6,5 do 9,2 inča, zatim uparivanje više telefona i bežičnu App-Connect opciju. Model takođe sadrži digitalnu instrument tablu sa ili 8- ili opicono 10,25-inčnim displejom. Ostali sadržaji enterijera uključuju ažurirane „dekore“ i novi sistem ambijentalne rasvete u 15 boja, koji dolazi opciono. Iskreno govoreći, ništa od toga ne izgleda previše kvalitetno i posebno. 

 

 

Na sigurnosnom planu, integrisan je sistem Travel Assist koji kontroliše upravljanje, ubrzanje i kočenje pri brzini od 0 do 209 km/h. Osveženi Tiguan takođe poseduje najnoviju generaciju adaptivnog tempomata koja „proaktivno uzima u obzir informacije o lokalnim ograničenjima brzine, gradske saobraćajne znakove, raskrsnice i kružne tokove“.

 

 

Sad i ono najvažnije. Evropljani će dobiti novi hibridni plug-in, Tiguan eHybrid, kao i Tiguan R verziju visokih performansi. Prvi generiše 245 kS, i to uz pomoć turbo benzinskog 1.4 TSI agregata pojačanog elektromotorom i uparenog sa osmostepenim DSG automatskim menjačem. Autonomna vožnja na struju ide do 50 kilometara, a brzina u elektro režimu ograničena mu je na (svega?) 130 km/h.

 

 

Sa druge strane, moćni Tiguan R pogonjen je turbo dvolitarskim benzincem sa 320 konjskih snaga i 420 Nm obrtnog momenta. Povezan je takođe sa 8-stepenom DSG transmisijom. Ostatak ponude agregata u Tiguanu ostaje isti, uz dodatak dvolitarskog turbodizela sa 122 kS. Tu su i varijante TDI sa 150 i 200 kS, dok je najjača biturbo verzija sa 240 konja izbačena usled novih normi emisije CO2. Benzinska paleta je nepromenjena, tu su 1.5 TSI sa 130 i 150 kS, te 2.0 TSI sa 190 i 230 konja.

 

 

U SAD, osveženi Tiguan će pokretati turbo 2,0-litarski benzinski četvorocilindrični motor oznake TSI EA288 koji proizvodi 187 kS i 299 Nm obrtnog momenta. Takođe dolazi sa osmostepenim automatskim menjačem koji može biti uparen opcino sa sistemom pogona na sve točkove.

 

 

Tiguan facelift uskoro će se naći u prodaji na evropskom tržištu, po sličnoj ceni kao aktuelni model. Amerikanci će morati da sačekaju jesen 2021,  a s obzirom na standardna VW kašnjenja, u SAD je već najavljeno da će se prodavati kao model za 2022. godinu.

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery