Ovi modeli će činiti jezgro SUS portfolija nemačke marke.
Danas je Volkswagen objavio svoj plan koji podrazumeva transformaciju u „mobilnog provajdera pokretanog softverom“. Naravno, o ovome smo već pisali, a VW ima za cilj da bude lider u ovom segmentu koji predstavlja budućnost automobilske industrije. Međutim, za ovu transformaciju će biti neophodno vreme, što znači da će Volkswagen nastaviti da se oslanja na motore s unutrašnjim sagorevanjem u doglednoj budućnosti.
Modeli koji će činiti okosnicu ovog dela ponude su Golf, Passat, T-Roc i Tiguan. Šef VW-a, Ralf Brandšteter, rekao je da će kompaniji i dalj biti neophodni SUS motori, bar još neko vreme, mada je dodao da oni moraju biti što efikasniji.
Šef nemačke marke je takođe izjavio da će navedeni modeli doživeti narednu generaciju u „plug-in“ hibridnoj formi, koja će obezbeđivati do 100 kilometara čisto električnog dometa.
Neko će primetiti da se ne spominje Arteon, što i nije tako iznenađujuće. Izveštaj s kraja prošle godine sugerisao je da neće doći do druge generacije, jer kompanija želi da se fokusira na komercijalno validnije SUV/krosovere.
VW je pozicionirao Arteon kao elegantan, atraktivan sedan, koji je „jednim točkom“ u premijum klasi. Međutim, prodaja nije nimalo zadovoljavajuća. Doduše, došlo je do redovne restilizacija, mada je jasno da i ona egzistira na „pozajmljenom vremenu“.
Volkswagenova digitalna transformacija se neće desiti preko noći, čak i uz investiciju od 16 milijardi evra u „e-mobilnost, hibridizaciju i digitalizaciju“ do 2025. To znači da ćemo svake godine imati nove proizvode, kao što su ID.4 GTX s pogonom sve točkove u prvoj polovini 2021., nakon kojeg će uslediti ID.5 u drugoj polovini godine. U Kini će na scenu stupiti ID.6 X/Crozz ove jeseni.
Kompanija takođe planira da pozicionira novi model ispod ID.3, čiji je dolazak pomeren dve godine, za 2025. VW će bez dileme biti veoma zauzet u narednoj dekadi.
Vrele Gume