Odbrojavanje do premijere nove, osme generacije modela Volkswagen Golf je završeno. Na internetu su se pojavile nove fotografije i detalji koji nam otkrivaju gotovo sve o ovom automobilu.
Fotografije su objavljene na sajtu Motor Elpais, i na njima vidimo novi Volkswagen Golf u svom punom sjaju. Moramo priznati, iako nije bio nikakva misterija, konačni dizajn ovog automobila izgleda primamljivo.
Spoljašnji dizajn
Prednji deo automobila je prepoznatljiv već na prvi pogled. Međutim, iako deluje kao da nema nekih razlika u odnosu na prethodnu generaciju, one su tu, i i te kako doprinose tome da Golf izgleda primamljivije nego ikad. Pre svega, ističu se potpuno novi farovi koji su sada nešto tanji. U njih su integrisana i nova dnevna svetla (DLR). Između njih, na sredini, ističe se maska koja se čini manja nego ikada ranije, a na njoj se ističe novi Volkswagen logo.
Ispod maske možemo videti veliki, centralni usisnik za vazduh u boji karoserije i hromirane detalje. Novi Volkswagen Golf ima i novu haubu koja ima nešto oštriji dizajn nego kod prethodnih generacija.
Evolutivni dizajn se nastavlja i ka zadnjem delu automobila. Možemo videti da su A stubovi sada nešto iskošeniji, što automobilu daje dinamičniji stav. Tu su i izražene linije na karoseriji, novi dizajn krova i naglašeni C stubovi.
Na zadnjem delu automobila novog Golf 8 modela ističu se nove svetlosne jedinice i veći zadnji prozor. Unapređen je i dizajn branika, a tu je i novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi.
Golf GTE
Golf GTE ima nešto drugačiji dizajn. Naime, ovaj plug-in hibrid ima sportski prednji deo na kom se ističe maska sa motivima pčelinjeg saća. Tu je i utučnica na prednjem krilu, ali i nešto aerodinamičniji pragovi. Veliki broj detalja je isti kao na modelu Golf R Line, koji takođe ima crne detalje oko usisnika za vazduh.
Enterijer
Iako spoljašnji dizajn ne predstavlja drastični korak napred, enterijer je potpuno druga priča. Naime, vozači će u kabini sačekati novi volan i digitalna instrument tabla. Tu je i moderniji infotejnment sistem.
U stvari, čitava komandna tabla je potpuno nova. Ona je više orijentisana ka vozaču, dok se na suvozačevoj strani ističu osvetljeni detalji. Možemo videti i novi dizajn otvora za vazduh, novi menjač i slično…
Dimenzije
Svi detalji bi trebalo da budu objavljeni danas u toku dana. Međutim, navodi se da je Golf 8 dugačak 4.280 mm i visok 1.460 mm. Međuosovinsko rastojanje sada iznosi 2.840 mm, što je značajno više nego kod modela Golf 7. Podsećamo, kod njega je rastojanje između osovina bilo 2.640 mm.
Mehanizacija
Očekuje se da će Golf 8 biti dostupan sa velikim brojem pogonskih opcija. Očekuje se trocilindarski agregat zapremine jednog litra, ali i četvorocilindarski agregati zapremine 1.5 i 2.0 litara. Takođe možemo očekivati i 1.5-litarsku CNG jedinicu, kao i nekoliko dvolitarskih dizelaša.
Kada je o nešto “čistijim” opcijama reč, tu je Golf GTE plug-in hibird. Njegov pogonski sklop će se sastojati od benzinskog agregata i elektromotora.
Nešto kasnije se očekuju i druge varijante. Tu se pre svega misli na GTI model koji bi trabalo da ima 2.0-litarski. četvorocilindarski agregat koji će razvijati 232 KS (173 kW). Nakon njega se očekuju i Golf GTI Cup sa 286 KS (213 kW) i Golf R sa 325 KS (245 kW).
3 Komentara
Comments are closed.
[…] prethodnika koji je u prethodne dve godine bio najprodavaniji automobil u Evropi. Osim toga on je najavljen kao lider u segmentu u pogledu emisije štetnih emisija, bezbednosti i […]
Очување традиције звано „Швабо тра-ла-ла“.
Ни оригиналности, ни инвентивности. Штруцкаве таљиге био и остао.
Ne sviđaju mi se te obrvice, ostalo može da prođe… Sviđa mi se kod Golfa to očuvanje tradicije.