U Ženevu je stigao i redizajnirani Renault Twingo za 2019. godinu!
Manji redizajn i novi agregat
Renault Twingo je ove godine po prvi put dobio redizajn od kada je na tržište lansirana njegova treća generacija, 2014. godine.
Iako je redizajn, možemo slobodno reći, skroman, opcije personalizacije modela Renault Twingo su sada brojnije no ikad ranije. Takođe, ova mala gradska zujalica sa agregatom smeštenim na zadnjem delu i pogonom na zadnjim točkovima, je dobila i novi agregat.
Skromni redizajn eksterijera
Kada je reč o dizajnu, Renault Twingo za 2019. godinu je dobio novi prednji branik sa manjom maskom. Tu su i novi usisnici za vazduh i nova maska (rešetka) hladnjaka i novi farovi. To nije sve. U farove su integrisani LED pokazivači pravca.
Osvežen je i zadnji branik koji sada ima hromirane detalje. Novo je to što se sada na zadnjim vratima (prtljažnik) koja su od stakla, sada nalazi ručica za njihovo otvaranje. Ona je smeštena direktno ispod brisača. Neki modeli su takođe dobili i otvor za vazduh na zadnjem braniku radi boljeg hlađenja motora.
Renault Twingo je od sada dostupan i sa dve nove boje, Mango Yellow i Quartz White. Interesantno je što je Renault smanjio i klirens vozila za 10 mm u poređenju sa trenutnim modelom.
Unapređena komandna table i novi infotejnment sistem
Kada je reč o enterijeru, restilizovani Renault Twingo je dobio novu komandnu tablu. Na njoj se ističu dva USB porta, dugme za startovanje/stop motora i dugme za kontrolu krstarenja. Dostupna su i dva nova multimedija sistema, R&Go i Easy Link (sa ekranom dijagonale 7 inča). Oba su kompatibilna i sa Android Auto i Apple CarPlay sistemima.
Tu je i modernija ručica menjača, kaseta za sitnice i slično. Predstavnici francuskog proizvođača navode da se Twigo može konfigurisati po željama kupaca na veliki broj načina.
Novi SCe75 agregat
Paleta agregata za model Renault Twingo je sada bogatija za još jednog člana. Reč je o SCe75 atmosferskom trocilindričnom agregatu koji ima zapreminu od jednog litra. On razvija 74 konjskih snaga i 95 Nm obrtnog momenta i povezan je sa petostepenim manuelnim menjačem. Tu su i SCe65 i TCe95 agregati.
Ovaj drugi ima turbo punjač i zapreminu od jednog litra i razvija 92 konjske snage i 135 Nm obrtnog momenta. Povezan je ili sa petostepenim manuelnim (standard) ili sa šestostepenim EDC menjačem (opcija). Još uvek nema informacija o nasledniku modela Twingo GT.
Napomena: Članak je ažuriran novim fotografijama sa Sajma automobila u Ženevi
Enterijer mi je dopadljiv, od nazad takođe je fin, od napred može proći, ali bočna linija je nekako retro i ne sviđa mi se. Modernije i lepše izgleda Twingo prve serije nego ovaj.