AktuelnoTESTOVIVesti

Toyota Corolla Cross uživo!!!

6.48KPregleda

Toyota Corolla Cross stiže u Srbiju za 10 dana, upoznali smo je danas do detalja u Barseloni

 

Redovno zaoštrena utakmica u C segmentu seli se na SUV teren. Nakon što su Cross ili SUV verzije dobili Aygo i Yaris, isti tretman prolazi i globalni bestseler Corolla.

 

 

A i neki će reći :”Rav 4 tehnoligija je jednostavno suviše dobra da bi se ograničila samo na taj model”.
Slikovita okolina Barselone, pomoćiće nam da uvidimo koliko su Toyotini inženjeri u pravu sa Corollom Cross.

 

 

Pozicionirana tačno gde treba 

 

Sa 4460 mm dužine, 1825 mm širine, 1620 mm visine i medjuosovisnkim razmakom od 2640 mm Corolla Cross je pozicionirana izmedju futurističkog CH-R –a i proverenog RAV-a 4.

 

Nudi praktičnost i upotrebljivost, tako potrebnu porodicma aktivnog životnog stila. Lak pristup prtljažniku omogućuje smeštanje dečijih kolica ili bicikala.
Dizajnerski gledano Corolla Cross skrojena je po ukusu evropskih kupaca.

 

 

 

Hibrid kao opredeljenje 

 

 

 

Peta generacija hibridnog sistema unapređuje rešenja iz prethodnih. Bilo da je reč o pogonu na prednje ili sve točkove vozaču je na raspolaganju više obrtnog momenta, više električne energije, veća efikasnost i još veće zadovoljstvo u vožnji.

 

Tehnologija litijum jonskih baterija je napredovala. Novi paket baterija je snažnji ali i 40% laši nego ranije. Izlazna snaga motora povećan je za 8%.
Baterija se nalazi ispod zadnjeg sedišta. Manjih je dimenzija. 14% snažnija i 14% lakša. Ima poboljšano hlađenje iste.

 

Hibridni pogon baziran na dvolitrskom benzincu gereriše 197 ks i obezbedjuje ubrzanje do 100 km/h za 7,5 sekundi.
AWD-i, verzija sa pogonom na sve točkove na zadnjoj osovini ima elektromotor koji razvija impresivnih 30.6 kW. Aktivira se automatski u cilju postizanja veće trakcije i prolaznosti na težim terenima. 

 

Hibridni sistem obezbedjuje još linearniji dotok snage, tačno ono što vozač očekuje pa je lakše predvideti reakciju vozila u različitim situacijama. Drugim rečima vožnja je intuitivnija nego ranije, ili ako baš hoćete : PRIRODNIJA !

 

 

Toyota ima za cilj da im fabrike u Evropi do 2030. budu Carbon neutralne.

 

 

Evropska kontrolna tabla 

 

 

 

Centralni display Toyotini inženjeri zovu Combimetar – kombino meri apsolutno sve parametre vožnje.

 

 

Kažu, instrumentalizacija je takodje prilagođena evropskom ukusu. 12.3 inčni displej digitalnog kokpita je najveći u segmentu nudeći maksimum prostora za brojne sadržaje. A ono što pretekne naći će svoje mesto na 10.5 inčnom centralnom dispeleju visoke rezolucije.
Personalizacija je lako ostvariva i nudi opcije poput zakazvanja aktivirnja klima uredjaja. A da ne buide posle “nismo znali” tu je i “cloud ” navigacija.

 

 

Evolucija bezbednosti 

 

 

Detekcija nadolazećeg saobraćaja u raskrsnici, airbag koji se aktivira imedju vozača i suvozača, pasivna bezbednost koju donosi veća rigidnost školje.

Automobil prepoznaje prepreke.Tokom manevrisanja aktivira prednje i zadnje kamere pružajući snimak tačaka koje vozač ne vidi. .

Držanje rastojanja od vozila ispred više i nije novost. Ali novost je priznavanje krivina i njihove oštrine i adakvatno preventivno usporavanje.

 

Tsuyoshi Takahashi i Miroslav Šosberger

 

Toyotini inženeri su nas uverili da pažljivo pručavaju sve moguće scenarije saobraćaja i na osnovu toga unapređuju sisteme bezbednosti.

 

Bestseller ambicije 

 

Corolla Cross je ključna za ostvarivanje Toyotinog cilja da sa 400.000 prodatih vozila dostigne 9 % C segmenta u Evropi do 2025.

 

 

I na kraju nešto što nikoga neće ostaviti ravnodušnim: Corolla Cross u Srbiju stiže za 10 dana, a posebno će nas uzbuditi cena od 36.490 evra. 

 

 

 

Iz Barselone za Vrele Gume: Miroslav Schossberger 

Fotografije: Vrele Gume arhiva

4 Komentara

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery