AktuelnoVesti

Škoda Octavia Sportline – izgleda identično kao RS ali s drugačijim pogonom

3.33KPregleda

Na scenu stupila krajem 2019., četvrta generacija Škode Octavije je dostupna u različitim paketima i nivoima opreme, uključujući i performantni RS model.

 

Sada je češki proizvođač u ponudu stavio novu Sportline verziju za kupce koji žele RS izgled, ali su zadovoljni i s manje konja uz naravno nižu cenu.

 

 

U smislu dizajna, Sportline je u najvećoj meri regularna Octavia s crnim detaljima trima. Prednji odbojnik, spliter, široka maska hladnjaka, ukrašeni su sjajno crnim površinama. Pozadi možemo pronaći odgovarajući element u vidu difuzora i natpis „Škoda“. Liftbek model se takođe odlikuje crnim spojlerom na ivici poklopca prtljažnika.

 

Pored ovih „RS“ inspirisanih dodataka, Octavia Sportline dolazi sa „Sportline“ oznakama na prednjim krilima i točkovima od 17 cola, u polirano crnom finišu. Opciono, mogu se odabrati i veći naplaci od 18 cola u crnoj metalik boji ili čak polirano crne jedinice od 19 cola, koje su ekskluzivno dostupne za ovaj trim.

 

 

Sportska tema se nastavlja i unutar kabinskog prostora s integrisanim naslonima za glavu i „ThermoFlux“ tapacirungom. Na volanu s tri paoka se takođe nalazi „Sportline“ bedž. Treba spomenuti i finiš u vidu tkanine na armaturnoj tabli, kao i klavir crne detalje. Što se tehnologije tiče, kabina je bazirana na nešto priuštivijem Style paketu.

 

Ispod haube, Octavia Sportline je sasvim regularan primerak. RS izgled nije podržan odgovarajućim pogonskim sklopom, tako da možete zaboraviti na hibridnu postavku s 245 ks i 400 Nm, kao i na 2,0-litarski TSI iste snage, ali s 370 Nm maksimalog obrtnog momenta. Dobre vesti su da je Sportline paket dostupan sa svim ostalim pogonskim varijantama.

 

 

Što se tiče benzinaca, tu su osnovni 1,0-litarski TSI sa 115 ks, 1,5-litarski TSI sa 150 ks i 2.0 TSI sa 190 konja. Inače, 1,5-litarska jedinica može biti uparena s opcionim sedmostepenim DSG menjačem, dok 2.0 TSI standardno dolazi s dotičnom transmisijom i AWD pogonom.

 

Tu su i popularni dizelaši u formi 2.0 TDI sa 115, 150 i 200 ks. Perjanica među „naftašima“ je opremljena standardnim DSG menjačem i integralnim pogonom.

 

Na kraju, tu je „plug-in“ hibrid s 204 ks, ujedno i najsnažniji model koji se može dobiti uz Sportline, a ne treba zaboraviti ni na štedišu koji koristi komprimovani zemni gas (130 ks).

 

Mada nije rasni „RS“, „Sportline“ je dostupan s dinamičkom kontrolom šasije koja nudi 15 različitih postavki, uključujući i sportski režim za uzbudljiviju vožnju.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery