Otkriveni detalji dolazeće restilizovane Škode Karoq i Kodiaq RS
Ažurirana verzija modela Škoda Karoq sprema se za tržište. Iako je sigurno da neće biti radikalno prepravljena u odnosu na postojeći model, zanimljivo je videti neke nove detalje na ovom vrlo uspešnom SUV-u.
Kao što znamo, Škoda Karoq stigla je na tržište još 2017. godine kao zamena za voljeni Yeti i, iako nije bila originalan naslednik, pokazala se kao dobar i sposobon krosover. Ono što ove nove špijunske fotografije otkrivaju, jeste da će se češki proizvođač automobila u velikoj meri pridržavati svoje uspešne formule u osvežavanju Karoka. Vizuelno, izmene u datom prototipu su vrlo male. Uprkos kamuflažnom pokrivanju prednjeg i zadnjeg cdla, možemo videti da će Škoda koristiti novi dizajn rešetki hladnjaka, sličan onom na Kamiqu. Takođe, primetna su i drugačija prednja svetla sa novom grafikom.
Kamuflaža na zadnjoj strani sakriva ono što su tu uradili Škodini dizajneri, ali kako je „lice“ novog Karoqa promenjeno, očekujemo da će i nazad facelift model imati nova zadnja svetla i promenjen zadnji branik.
Ako se kompanija iz Mlade Boleslave bude pridržava tipične formule za restilizaciju srednjeg obima, očekuje se i niz sitnih ažuriranja u kabini Škode Karoq najavljene za sledeću godinu. To će verovatno uključivati novi i poboljšani infotejment sistem za zabavu, dok će se sasvim sigurno eksterijer generalno zadržati isti ukupni izgled trenutnog modela.
Još uvek se ne može sa sigurnošću reći sa kojim agregatnim sklopovima će biti dostupan restilizovani Karoq. Pojedini motori iz trenutnog modela, uključujući 1.0-litarski TSI i 1.5-litarski TSI benzinske motore sa 115 i 150 kS, mogli bi se zadržati i u facelift varijanti. Takođe se može očekivati najmanje dve različite 2.0-litarske TDI dizel opcije. U isto vreme, Škoda će morati da prilagodi ponudu motora kako bi smanjila ukupnu gaminu emisiju CO2, koja je trenutno na granici dozvoljene.
U isto vreme, samo nekoliko sati posle objavljivanja prvih špijunskih fotografija restilizovanog Karoqa, pojavile su se i fotografije facelift verzije većeg mu brata Kodiaqa i to u RS varijanti.
Kao i u slučaju Karoqa, prednja i zadnja strana najvećeg SUV-a u Škodinoj ponudi delimično je prekrivena, ali se vide promene na svetlosnim grupacijama i prednjoj masci.
Jedno od testnih vozila restilizovane Škode Kodiaq RS ima tehničku specifikaciju u kabini, koja otkriva „identitet“ motora. U pitanju je 2,0-litarski turbodizel sa okruglo 200 konjskih snaga. Agregat razvijen u okviru Volkswagenove grupe, 2.0 TDI Evo nedavno je predstavljena na modelu Škoda Octavia Scout.
Ovaj čistiji i efikasniji pogonski sklop biće ponuđen i za dizel varijantu Oktavije RS, koja će stići krajem ove godine, a nakon što je krajem februara debitovao na VW Golf GTD-u, sa sve svojih 400 Nm obrtnog momenta na raspolaganju. Ove dizel varijante će dolaziti isključivo povezane na automatske DSG menjače.
3 Komentara
Comments are closed.
Sto se mene tice nijedna skoda nista ne vredi. Ja sam odgovorno lice u mojoj firmi, imamo 30 vozila od kojih su 24 skode. Sve su nove, generalno stare od 1-4 godine. Karoq nam presao 18000 km. Stradao plivajuci zamajac, jos 4 skode drugog tipa vece havarije. Sramota za skodu koji mnogi hvale kao brend
I danas, kad se Čeh naljuti na Čeha, kaže mu-da bogda vozio Škodu!
Meni Yetti podsjeća na Jeep Wrangler, dok Karoq mi se stapa u masu