AktuelnoVesti

Škoda hakovala YT kanale

1.5KPregleda

Ugledni YT kanali u Francuskoj hakovani zbog besplatne reklame

 

 

Iako mi ovde u Srbiji dobro znamo da zastupnici Škode imaju „zmiju u džepu“ i da se za marketinški novčanik ne hvataju nikako, izgleda da su za njihove kolege u Francuskoj ipak samo mačiji kašalj.

 

Budući da u Francuskoj pored Renaulta i Dacie i ostalih domaćih brendova koji drže preko 50% tržišta, Škoda Fabia nije baš svima pred očima i model o kojem se posebno razmišlja, zarad svoje besplatne promocije pribegli su nesvakidašnjem triku. Razlog naravno borba za tržišni „ritejl“ (prodaja jedan na jedan) jer tenderi tamo drugačije funkcionišu.

 

 

Najnovija istraživanja u EU pokazuju da skoro 80% kupaca automobila pre odluke šta kupiti konsultuje ugledne YT kanale i recenzente od poverenja koji kao i naš „drug direktor“ nemaju baš dlaku na jeziku.

 

 

 

Elem, pošto objektivnost profesionalnih YT recenzenata nije moguće kupiti, smisli su odličan plan , „hajde da im hakujemo priloge i na njih postavljamo svoje bilborde pa ne moramo plaćati ni njima pa čak ni YT reklamu“. 

 

Rečeno, učinjeno…

 

Odabrali su tri ugledna YT kanala: Vlog Cars Passion„, „Mécanique Sportive“ i „Le Billet Auto“ i hakovali njihove video recenzije. 

 

Kako? 

 

Kreirali su bilborde na kojoj se predstavlja Fabia, i virtuelno ih ubacili kraj puta u testove konkurentnih Peugeot, Citroen i Renault modela. 

 

 

Zbog svega, autori su svoje testove ponovo aploudovali što znamo da YT publika ne voli i nemilosrdno kažnjava.

 

 

Iza svega stoji izvesna Agencija Track BBD koja je startovala ovu eksperimentalnu kampanju 27.06. i traje do danas 04.07.

 

Šta reći? Novo doba više ne ceni ni pravila zanata ni profesionalnu etiku.

 

Ako ne mogu da kupim YT autora za „šricer i kavurmu“ onda ću da ga hakujem…

 

BONUS: TEST ŠKODA FABIA

 

Tekst: Lidija Piroški

 

 

 

 

 

 

1 Komentar

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery