AktuelnoVesti

Skečevi Škode Slavije lansirani na internet pred debi 18. novembra

4.41KPregleda

Rapid i Rapid Spaceback su napustili evropsko tržište krajem 2019., kada ih je zamenila naprednija Scala u hečbek formi.

 

Ovaj istorijski naziv koji je Škoda koristila za svoje modele, ostao je jedino da živi u Rusiji, u obliku kompaktnog liftbeka, koji je prošao tretman revidiranja u Scala stilu pre gotovo godinu dana. Do pre par dana, oznaka „Rapid“ se koristila i u Indiji, ali je Škoda stopirala proizvodnju ovog modela, lansiranog lokalno 2011., da bi napravila prostora za novu Slaviju.

 

 

Pre lansiranja zakazanog za 18. novembar, marka iz Mlade Boleslave je na globalnu mrežu plasirala par „tizera“ na kojima može da se vidi automobil atraktivnog dizajna, koji sigurno neće biti takav uživo. Ono što je sigurno je da će imati mnogo manje točkove i konvencionalne ručke vrata, ali uprkos tome što su vozila na skečevima ovog tipa prenaglašena s aspekta dizajna, stajling novajlije će sigurno označiti veliki iskorak u odnosu na vremešni Rapid.

 

Nova Slavia je drugi Škodin proizvod razvijen posebno za indijsko tržište, na lokalizovanoj MQB A0-IN platformi, koju deli s krosoverom Kushaq. Budući kompaktni model će verovatno s mehaničkog stanovišta imati mnogo toga zajedničkog s Volkswagen Virtusom, koji je u suštini Polo sedan koji se prodaje u Latinskoj Americi. Škoda Slavia će biti dugačka 4.541 milimetar, široka 1.752 i visoka 1.487 milimetara, izdašnog međuosovinskog rastojanja od 2.651 milimetar.

 

 

Slavia će raspolagati isključivo benzinskim motorima. Niže pozicionirane verzije će ispod haube posedovati trocilindarski, 1,0-litarski turbomotor sa 115 ks (85 kW), dok će skuplje uživati u četvorocilindarskoj nadgradnji u vidu 1,5-litarskog turboagregata sa 150 konja (110 kW). Šestostepeni manuelni menjač je standardan, dok će veći motor, koji poseduje funckiju deaktiviranja cilindara, moći opciono da se upari sa sedmostepenim DSG-om.

 

 

Nazvana po prvom biciklu koji su 1896. konstruisali osnivači Škode, Vaclav Laurin i Vaclav Klement, Slavia će s prodajom krenuti tokom 2022., isključivo s prednjim pogonom i do šest vazdušnih jastuka. Staviće se naspram srodnog VW Virtusa, za koji se takođe očekuje da će se naći na tržištu druge najmnogoljudnije zemlje sveta sledeće godine.

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery