AktuelnoOnline plusVesti

Sjajna vest za servisere i prodavce

1.58KPregleda

ZF Aftermarket je svoj internet portal učinio osnovnim alatom za servise

 

 

Pored servisa, prodavci delova, operateri voznih parkova i ZF servisni partneri takođe imaju koristi od mnogih funkcija ZF Aftermarket portala 

 

• Najnovija funkcija je onlajn katalog proizvoda sa širokim spektrom opcija pretrage 

 

• Novi katalog na mreži će zameniti WEBCAT do kraja marta 2021. 

 

 

 

 

ZF je u potpunosti revidirao svoj postmarket portal i dodao brojne nove funkcije.

 

 

Internet stranica aftermarket.zf.com se koristi za uspostavljanje kontakta sa svim učesnicima na tržištu od auto-servisa do veletrgovaca i mreže ZF servisnih partnera. U svojoj oblasti za ličnu prijavu, korisnici mogu pristupiti brojnim tehničkim informacijama i drugim relevantnim uslugama. 

 

 

 

Svi učesnici na tržištu autodelova zavise od ažurnih tehničkih informacija. Oni koji i dalje posežu za papirnim katalozima i štampanim uputstvima za montažu ne samo da gube dragoceno radno vreme, već i rizikuju da koriste zastarele informacije ili da naruče pogrešne delove. Zbog toga distributerima ZF delova i serviserima, ali i mnogim drugim zainteresovanima, obezbeđuje sve informacije koje su im potrebne za svakodnevni rad na Internetu.

 

 

Novi ZF Aftermarket Portal – suštinski alat za servis

 

Kompanija je nedavno dodatno optimizovala svoj Aftermarket.zf.com portal na način orijentisan na korisnika i dodala brojne nove funkcije. Uzgred, veliki broj ovih funkcija je dostupan svim posetiocima web stranice. Za registrovane korisnike, dubina informacija se povećava. Oni koji se registruju na Aftermarket portalu dobijaju pristup oblasti ličnog partnera sa integrisanom komunikacijskom platformom za razmenu znanja, podataka i informacija sa ZF.

 

 

Online proizvod se automatski prilagođava svim digitalnim uređajima

 

Pod naslovom „Tehničke informacije“ korisnik može pronaći video uputstva za montažu, zanimljive činjenice o materijalnim ili dizajnerskim promenama, tehničku podršku za ugradnju i demontažu rezervnih delova, informacije o proizvodu (na primer, podatke o zaštiti na radu listovi ili liste maziva), podrška za dijagnostiku vozila, saveti za izbegavanje oštećenja proizvoda i još mnogo toga. Ove informacije su dostupne nakon besplatne registracije. 

 

 

 

ZF Aftermarket Portal postaje kompletna baza podataka za sve aspekte poslovanja radionice zahvaljujući mnogim drugim funkcijama koje dopunjuju oblast tehnologije

 

 

Baza uključuje:

• oblast za pretragu dilera delova i servisnih partnera u regionu,
• brošure, blog
• i druge formate informacija,

 

 

ZF Aftermarket portal pruža uputstva za montažu i mnogo više tehničkih informacija o proizvodima robnih marki ZF, Lemförder, Sachs i TRW

 

Novi katalog poseduje opsežne funkcije pretraživanja 

 

 

Novi inteligentni onlajn katalog otvoren je za sve korisnike 

 

 

Katalog omogućava pretragu prema broju dela ili prema proizvođaču vozila i broju tipske tablice.

 

 

U onlajn katalogu, korisnik ne samo da ima mogućnost da pronađe deo koji traži, već i EAN broj, OE broj dela i druge brojeve za upoređivanje, vidi fotografije dela i može da sazna u kojim drugim vozilima rezervni deo može biti montiran.

 

 

 

 

Gde je potrebno, katalog takođe pruža informacije o specijalnim alatima potrebnim za ugradnju. Štaviše, možete preuzeti uputstva za instalaciju za sve rezervne delove ZF, Lemförder, Sachs i TRW.

 

 

Informaciona platforma za mnoge druge igrače na tržištu rezervnih delova 

 

 

Novi ZF Aftermarket Portal se ne koristi samo za komunikaciju sa automobilskim servisima, već pruža svakoj grupi korisnika sopstvenu individualnu bazu podataka sa koordinisanim sadržajem i funkcijama.

 

 

ZF servisne lokacije i servisni partneri – mreža od 650 kompanija u vlasništvu ZF Grupe širom sveta specijalizovanih za popravku i remont ZF proizvoda – takođe dobijaju svoje informacije preko portala. Pored toga, operateri voznih parkova će ovde pronaći vezu ka rešenjima za povezivanje.

 

 

 

 

 

Web lokacija se prilagođava svim digitalnim uređajima i može se koristiti jednako i na pametnom telefonu kao i na računaru. Pored toga, svaki korisnik može da vidi personalizovani prikaz portala u zavisnosti od njihove registracije i statusa partnera – prilagođen informacijama i modulima koji su mu važni.

 

 

Sa svojim optimizovanim portalom aftermarket, ZF je kreirao digitalnu informacionu platformu za svakodnevnu upotrebu u automobilskim kompanijama, što će joj omogućiti da postane nezamenljivo radno sredstvo za sve.

 

Photo: ZF

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery