Reč je o ličnom afinitetu, ali bez obzira na to, signali su svakako pozitivni.
Pre samo nekoliko dana, saznali smo da će Alfi Romeo biti pruženo 10 godina ulaganja da dokaže da može biti profitabilna. Ova italijanska marka trenutno u prodaji ima samo dva modela, Giuliju i Stelvija, ali još dva nova krosovera treba da stupe na scenu relativno uskoro. Međutim, ispostavlja se da novi šef Alfe želi još neke nove modele.
Mada možemo da pretpostavimo da će dva nova primerka s povišenim klirensom značajno popraviti budžet Alfe, njen imidž može biti privlačniji samo s novim sportskim automobilom. Na sreću, u poslednjem intervju, CEO Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato, izjasnio se da ima veliku želju da na scenu vrati neka poznata imena iz prošlosti italijanskog proizvođača.
„Veoma sam zainteresovan za GTV“, rekao je on tokom lansiranje nove Giulije GTA i GTAm u Italiji. „U ovom trenutku nema bilo kakve zvanične najave, ali čisto vam dajem uvid u moje lične afinitete i zainteresovanost za GTV. Takođe volim i Duetto. Dozvolite mi da dovedem Alfu do izvesnog nivoa ekonomskih performansi, a zatim ćemo pričati na tu temu.“
Očigledno da se ne radi o potvrdi bilo kakve vrste, mada je lepo videti pozitivne signale koji dolaze sa samog vrha. Ako Tonale i Brennero donesu svež novac na Alfin bankovni račun, čini se više nego verovatno da ćemo imati i neka prijatna iznenađenja u budućnosti. Jedino što to neće biti uskoro.
„Još jednom, naglašavam da ne postoji bilo kakve najave u ovoj fazi, ali GTV… Gran Turismo Veloce… veoma sam zainteresovan za ovaj koncept“, objasnio je Imparato.
Alfa Romeo je ukinula GTV 2005., kada je zamenjen novom Brerom. Džeremi Klarkson je 1998. opisao GTV kao „jedan od najboljih sportskih automobila svog vremena“, mada to nije bilo podržano s 41.700 isporuka tokom proizvodnje koja je trajala više od 10 godina.
Vrele Gume
Slicnu ideju, ali sa napravljenim planom je imao i Markione. Resenje za njihov problem mogao bi biti povratak na njegov plan, ako ne potpuno, jer je proslo dosta vremena, onda delimicno. U sustini nista drugo Alfi ni ne preostaje, sa 10 modela koji su tada planirani Alfa bi pokrila sve sto nedostaje., jedino sto bi meni licno bilo drago da ubace ponovo sportski karavan od koga se odustalo zbog Stelvija koji je, kako je rekao sam Markione, kompromis izmedju klasicnog terenca (koji je svakako planiran) i limuzine.
Po meni, najlepša alfa do sada. Kako drumska, tako i trkačka varijanta. Setimo se samo Seada Alilhodžića i njegovih trkačkih bravura.
Izvinjavam se zbog malih slova tamo gde im nije mesto.
Po meni, najlepša alfa do sada. Kako drumska, tako i trkačka varijanta. setimo se samo seada Alilhodžića i njegovih trkačkih bravura.