Seat je danas i zvanično predstavio još jednu, novu varijantu Tarraco modela. Reč je o modelu sa pogonom na prednjim točkovima i 1.5-litarskim TSI agregatom i DSG transmisijom.
Naime, oni koji su želeli da kupe Tarraco model ranije nisu imali mogućnost da uz model sa pogonom na prednjim točkovima i 1.5-litarskim TSI benzincem dobiju i automatsku transmisiju. To se sada promenilo, te je ovaj model dostupan sa sedmostepenim automatskim menjačem, kakav se nalati i kod modela 4Drive AWD.
Izlazna snaga 1.5-litarskog TSI agregata je ostala ista. To znači da novi Tarraco razvija 147 KS i 250 Nm obrtnog momenta između 1.500 i 3.500 obrtaja. Performanse su adekvatne za SUV Taracco-vih dimenzija. Prema tome, ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 9,5 sekudni i postiže maskimalnu brzinu od 198 km/h. Emisija štetnih gasova je između 160 i 181 g/km po WLTP ciklusu testiranja. Prosečna potrošnja goriva, prema specifikacijama, iznosi između 7,1 i 8 litara na 100 pređenih kilometara.
Nova varijatna ovog modela će biti dostupna i u Style i Xcellence paketima opreme. Kao opcija će biti dostupan i treći red sedišta.
Ubrzo nakon ovog 1.5-litarskog TSI modela, Seat će početkom sledeće godine ponuditi i sportski FR paket opteme. Plug-in hibridne varijatne modela Tarraco se očekuju u drugoj polovini 2020. godine.
Tarraco PHEV, koji će ujedno biti i prvi plug-in hibridni model španskog brenda, posedovaće 1.4-litarski TSI agregat koji razvija 157 KS i elektromotor koji razvija 114 KS. Prema tome, ukupna izlazna snaga ovog modela će biti 241 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Tarraco PHEV će sa jednim punjenjem, samo na električnu energiju moći da pređe do 50 kilometara.