Renault talk #1: novi talas marke Renault
Luca de Meo i Renaultov brend tim podelili su juče svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju.
„Nouvelle vague”: električna, tehnološki usmerena i održiva mobilnost
Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije.
Renault se kroz pojam „nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rešenja mobilnosti. Ciljevi su u skladu sa duhom marke koja od 20. veka ide ukorak sa vremenom, razvijajući inovativna savremena vozila. Renault u 2021. godini više nego ikada nastoji da odgovori na zahteve tržišta. I time stvori rešenja ugljenično neutralna, sigurna i fleksibilna rešenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe savremenih kupaca.
U okviru prvog dogadjaja Renault Talk#1, Luca de Meo je predstavio novi smer marke na kojem počiva strateški plan Renaulution:
- Kao predvodnik energetske tranzicije u automobilskoj industriji, Renault namerava da postane najzelenija marka u Evropi do 2030. Pri tome će 9 od 10 prodatih automobila biti elektrifikovani modeli.
- Marka Renault je predvodnik i u području tehnologije i usluga, što prvenstveno dokazuje projektom „Software Republique” kojim oblikuje budućnost gradske mobilnosti. Više od 2000 inženjera iz pet vodećih kompanija u industriji će udružiti svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, veštačke inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rešenja mobilnosti po meri gradova i lokalnih zajednica.
- Renault Re-Factory – prva evropska fabrika posvećena cirkularnoj ekonomiji – označava zaokret marke prema održivijem i odgovornijem poslovnom modelu sa ukupno 120.000 recikliranih ili prenamenjenih vozila (uključujući i električna vozila) godišnje. Gotovo 80 % strateški recikliranog materijala će biti ponovo upotrebljeno u novim baterijama. Kada je reč o postotku upotrebe recikliranih materijala u novim vozilima, Renault i tu namerava da zauzme prvo mesto do 2030.
- Marka svojim „automobilima za život” osvaja više segmente. Sedam (7) elektrifikovanih modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. Mégane Conquest označava početak prodajne ofanzive. Nova generacija Méganea E-TECH Electric, automobila koji najavljuje budućnost povezanih i potpuno električnih vozila, takođe će biti predstavljena u bliskoj budućnosti. I na kraju, hibridna tehnologija E-TECH će doživeti dodatna poboljšanja u budućim modelima iz segmenata C i D, prvenstveno u pogledu efikasnosti i zabavnih voznih osobina.
Nova era, novi logotip
Renault je u prošlosti mnogo puta menjao svoj vizuelni identitet. Ali jedna stvar se nije promenila od 1925. To je prepoznatljivi i legendarni logotip u obliku dijamanta.
Prethodna verzija logotipa predstavljena je 1992. i redizajnirana 2015. godine, zbog toga ju je trebalo osvežiti. Budući da je marka snažno prisutna na savremenom međunarodnom tržištu i najrazličitijim marketinškim kanalima, nedavno predstavljeni logotip je savremeniji i živahniji i na taj način efikasno ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je predstavljanje Renaulta kao marke koja razume savremene kupce i koja je u potpunosti podređena njihovim potrebama. Pojednostavljen dizajn logotipa otvorenih linija, bez tipografskih elemenata i potpisa marke odražava Renaultovom otvorenost i transparentnost.
Novi logotip je nastao u saradnji sa dizajnerskom kompanijom Landor&Fitch, a od sledeće godine će biti predstavljen na svim Renaultovim vozilima i u čitavoj mreži marke. Do 2024. sva Renaultova vozila će krasiti novi logotip.
Gilles Vidal, direktor Renaultog Odeljenja za dizajn, je predstavio sliku logotipa koji će se naći na zadnjem kraju novog Méganea E-TECH Electric, dostupnog od 2022.
Gilles Vidal je takođe predstavio i dve slike njegove obnovljene i poboljšane unutrašnjosti:
– najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani
– više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost
– osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.
Ovde možete saznati više o Renaultovom logotipu.
Novi izraz marke
Prema Arnaudu Belloniju, potpredsedniku Renaultovog Odeljenja za globalni marketing, „Nouvelle vague” je prisutan i u Renaultovom oglašavanju. S obzirom da su naše reklamne aktivnosti ispunjene kreativnom i modernom energijom, ne čudi da uključuju neke od najlegendarnijih proizvoda marke. Renault Fuego, obrade kultnih klasika kao što su Johnny & Mary ili Renault-Gitane biciklističke majice koje smo mogli da vidimo u najnovijoj reklami za Captur E-TECH Hibrid.
Počevši od ovog meseca novi vizuelni identitet marke će biti utkan u sve Renaultove marketinške kampanje i komunikaciju. Sledeći mesec će zaživeti i na internet stranicama marke.
Hibridna ofanziva e-tech
Sa više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodatih vozila, Renault drži vodeću poziciju na evropskom tržištu električnih vozila. Oslanjajući se na stručnost u području električnih vozila, Renault je proširio ponudu svojih najprodavanijih modela hibridnim i punjivim hibridnim verzijama.
Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju E-TECH čine podjednako jedinstvenom i prilagodljivom. Bilo da je reč o hibridu ili punjivom hibridu, ova tehnologija garantuje najveću energetsku efikasnost, najzabavnije vozne osobine, najniže emisije CO2 i najmanju potrošnju goriva.
Kako bismo električnu mobilnost približili svima, ovaj revolucionarni komad tehnologije smo prošle godine predstavili u svoja tri najvažnija modela:
– Clio E-TECH Hibrid.
– Captur E-TECH Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji).
– Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji).
Uz nedavno predstavljeni Mégane Conquest, Captur E-TECH Hibrid i Mégane E-TECH Plug-in hibrid, Renault sada ukupno ima šest hibridnih i punjivih hibridnih vozila E-TECH.
Gilles Le Borgne, izvršni potpredsednik Odeljenja za inženjering Grupe Renault, potvrdio je da se marka priprema za budućnost tako što širi ponudu hibridne E-TECH tehnologije i na buduće generacije vozila.
U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV, biće predstavljen novi 1,2-litarski trocilindarski motor kombinovan sa električnim motorom. On je snage 200 KS za hibridnu verziju (2022.) i 280 KS za punjivu hibridnu verziju sa pogonom na sve točkove (2024.)
Potpuno novi Renault Mégane Conquest: sportski, hibridan, prostran
Jedinstven i u punom smislu hibridan dizajn Mégana Conquest ruši konvencije tržišta, omogućujući ovom modelu proboj na međunarodno tržište vozila C-segmenta. Reč je o prvom SUV-coupéu nekog proizvođača serijskih vozila koji spaja užitak u vožnji, udobnost i prostranost.
Snažni karakter i upečatljiv izgled kao i potpuno hibridni motor ga čine zaista jedinstvenim u segmentu:
- sa jedne strane motori TCe 140 i TCe 160 sa 12 V mikrohibridima koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji,
- sa druge strane hibridni motor E-TECH snage 145 KS koji omogućava do 80 % gradske vožnje na sasvim električni pogon i na taj način smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje.
Nakon oduševljenja koje je izazvao i 6000 narudžbina evropskih kupaca u maju, potpuno novi Renault Mégane Conquest E-TECH Hibrid stiže na naše tržište već u junu.
Kliknite i saznajte više o Méganu Conquest E-TECH Hibrid.
Potpunoe novi Kangoo: elegantan i prostran kombi
Legendarni Kangoo ne prestaje da oduševljava još od kada je predstavljen 1997., pa tako ni sada. Novi Kangoo spaja eleganciju, prostranost i tehnologiju. Osim izdržljivog, ali uglađenog dizajna nudi najveću prostranost u klasi uz tri prava sedišta pozadi i više od 49 litara prostora za skladištenje. Izdašan prtljažnik može da se pohvali kapacitetom od 775 l , odnosno do 3500 l sa spuštenim sedištima. U vozilo je serijski ugrađeno 14 novih sistema za pomoć u vožnji.
Novi Kangoo će biti dostupan u verziji sa 5 ili 7 sedišta. Od 2022. će biti u ponudi i potpuna električna verzija E-TECH.
Vrednost na prvom mestu
Fabrice Cambolive, viši potpredsednik Renaultovog Odeljenja za prodaju i operacije, je objavio nove komercijalne prioritete marke:
– Zelena ofanziva koja bi trebala da podstakne strelovit rast prodaje električnih modela i hibrida E-TECH. 25 % prodaje vozila u Evropi odlazi na elektrifikovana vozila. 30 % prodatih primeraka Clija u Francuskoj već čine hibridi.
– Proizvodi: ubrzati obnovu ponude u Evropi i inostranstvu i vratiti tržišne udele u C segmentu.
– Vrednost iznad broja prodatih vozila: kroz usmeravanje na kvalitet prodaje i cenovnu strategiju; na primer, prihod ostvaren prodajom jednog Méganea Conquest iznosi više od 30.000 evra, u poredjenju sa našim prosečnim prihodom po prodanom modelu od 15.000 eura.
Iako ponosna na svoje francuske korene, Renault je međunarodna marka. Svakim novim modelom i osvojenim tržištem Renault jača svoj poslovni model. Konačni cilj: povećati profitabilnost svojih modela i prilagoditi generaciju novih proizvoda za osvajanje novih tržišta.
Renault je snažno prisutan na svojim najvažnijim i najunosnijim međunarodnim tržištima (Brazilu, Rusiji, Turskoj i Indiji) u koja nastavlja da ulaže uz neprestanu kontrolu nivoa rizika.
U Evropi Renault nastavlja da se oslanja na svoja ključna tržišta – Francusku, Španiju, Italiju, Nemačku i Veliku Britaniju sa još jasnijim ciljem: iskoristiti modele E-TECH kako bi učvrstio vodeći položaj u području električne mobilnosti i povećao tržišne udele u C-segmentu i segmentu komercijlanih vozila.
Na krilima „Nouvelle vague” Renault nezaustavljivo raste. Nema sumnje da marka ide napred.